Hei,
Aion asentaa porraskaiteen vesijohtotarvikkeista (putket, liittimet, mutkat, kiinnikkeet ...) muurattuun tiiliseinään.
Seinäkiinnikkeissä on kaksi ruuvinreikää, kuinka asennan ne parhaiten, tuntuu siltä, että ne kestävät parhaiten kuormaa, jos ne ruuvataan pystysuoraan (toimitettiin reiät vaakasuorina, mutta tarvitsee varmaan irrottaa neljänneskierros).
Pitäisikö minun laittaa reilusti ankkuroiden massa tulppiin/ruuviin?