18 311 lukukertaa ·
7 vastausta
18k lukukertaa
7 vastausta
Kastunut kipsi = pilalla?
Rakentajat asettivat kipsilevypinot taloon viime viikon lopussa, kun he pystyttivät kattotuolit. Kipsi seisoi käytännössä lattialla pienen kipsipalan tukemana (1 cm). Pinojen päällä oli pala rakennusmuovia, mutta se peitti vain noin 20 levyä. Viikonloppuna satoi kunnolla, ja alimmat levyt ovat kastuneet kokonaan, ja pinon yläosassa sivut ovat kastuneet kunnolla.
Onko syytä olla huolissaan? En halua märkää kipsiä seiniini.
Vinkkejä kenelläkään?
Onko syytä olla huolissaan? En halua märkää kipsiä seiniini.
Vinkkejä kenelläkään?
Ne eivät vahingoitu siitä, että ovat kastuneet, jos ne saavat aikaa kuivua. Sen sijaan ne voivat olla vääntyneitä, koska näin kipsilevyt muotoillaan. Kysymys on, kuinka vääntyneitä ne ovat. Uskon, että se on marginaalista, mutta näette sen tietenkin parhaiten itse.
Jos se olisi minusta kiinni, koko pino lähtisi ulos heti. Minun täytyy kuitenkin mennä talofirman kautta ja pyytää heitä heittämään kurjuuden ulos. Mielestäni asiakkaana pitäisi voida asettaa tämä vaatimus.
Niin kauan kuin pahvi ei ole vaurioitunut tai irronnut (se on paljon se, mikä pitää kipsilevyt koossa) ja ne eivät myöskään ole tulleet todella kieroutuneiksi, ei ole varmaan vaaraa. Olen kuitenkin samaa mieltä siitä, että se oli hieman kömpelöä, jos se olisi voitu suojata yksinkertaisella tavalla. Tarpeetonta, mutta se tuskin merkitsee paljon.
Klikkaa tästä vastataksesi