Hei

Ostin sellaisen ledstångsbeslag Bauhausista. https://www.bauhaus.se/ledstangsbeslag-matt-silver.html

Muutama kysymys

Pitäisikö minun tehdä reikä kaiteeseen, joka on hieman suurempi kuin ruuvi?

Minulla on kipsi + OSB. Olen hieman epävarma, missä palkit ovat ja sopiiko se paikkaan, johon haluan kiinnityksen kaiteeseen. Riittääkö, jos se kiinnittyy vain OSB:hen? Ajatuksena on käyttää 4 kiinnitystä noin 3 metriä pitkään kaiteeseen.

Kiitos etukäteen.

J
Ei vastausta vielä saitko sen sitten tehtyä ??

Ei valitettavasti. Mutta aion yrittää tehdä sen joululoman aikana.

J
Mikä on OSB:n paksuus, se on hieman karkeajyväinen ja osittain huokoinen, normaalisti seinän runko on 600 C/C, voitko löytää yhden, naputtaa kumealla äänellä tai käyttää regelsökare:ta, niin voit kiinnittää 4 pidikettä 3 metriin, 4 X 600 = 2400, Se on paras tapa saada se kestämään, oma osaltani epäilen OSB:n kestävyyttä, jos lapsia roikkuu ja vetää kaiteessa.

Voin yrittää löytää jonkin säännön ainakin.

J
Micro553 Micro553 sanoi:
Voit yrittää löytää jonkin säännön ainakin.
Jos löydät jotakin, joka vaikuttaa säännöltä, voit porata pienellä poranterällä ja kokeilla, onko sen takana puuta. Kipsi ja OSB ovat baraca 26 mm, joten jos siinä ei ole mitään, pora menee sisään. Paras tapa, jos löydät jotain, on porata poranterällä, joka on muutaman mm ohuempi kuin kierreosan ydin, joka kiinnittyy hyvin ilman halkeamista, vaikka osut hieman sivuun.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.