Hei,
Ensimmäinen viesti foorumilla. Olen löytänyt samankaltaisia ketjuja, mutta en aivan niitä vastauksia, joita etsin

Keittiöremonttimme yhteydessä ajattelimme avata aukon (900 mm) keittiön ja olohuoneen välille. Rivitalon pohjapiirroksessa on merkitty aukko, ja tiedän, että joillakin naapureilla on tämä aukko jo asennettuna. Kukaan heistä ei ole kuitenkaan tehnyt sitä itse eikä tiedä, miten se on tehty tai säännön tarkoituksesta.
Kun poistin kipsilevyn, siellä on sääntö, johon on kiinnitetty kipsisauma. Onko mitään tapaa, jolla näkisin, onko kyseessä kantava sääntö vai onko sillä ollut vain tehtävänä pitää kipsilevyä ylhäällä ja voiko sen siten poistaa? Katossa on palkki, johon sääntö on ruuvattu, mutta mitä pystyn päättelemään, se ei edes näytä siltä, että palkki lepää sen varassa.
Olemme suhteellisen uusia muuttajia, mutta valitettavasti minulla ei ole tällä hetkellä muita piirustuksia rivitalosta.
Kiitollinen palautteesta
