Ensinnäkin, en voi nähdä taloa itse, olen saanut joitakin kuvia sähköpostitse.
Talo on 30-luvun lopulta 40-luvun alusta. Kantava seinärakenne savupiipun luona kellarista yläkertaan asti. Joten tulee neljä huonetta jokaisessa kerroksessa, mutta ei-kantavat seinät jakavat tilan useammaksi huoneeksi.
Suurin piirtein samat, mutta pohjakerroksen keskiseinä (kantava) on "siirretty" noin 60-70 cm sivusuunnassa. Lankkuseinä on korvattu rankaseinällä, jossa on lastulevyt.
Lisäksi joku on leikkinyt moottorisahalla tässä seinässä, joka korvasi alkuperäisen.
En voi ymmärtää, miten talo edelleen pysyy pystyssä ilman näkyviä vaurioita.
Voiko joku selittää mitä minulta jää huomaamatta tässä? Ei ole pienintäkään merkkiä mistään avustusrakenteesta. Ei ullakolla eikä seinissä. Kuitenkin on halkeamia kellarin seinässä (suoraan suurimman muokkauksen alla), jotka eivät näytä kovin terveiltä.
Lisäksi samankaltainen muutos yläkerrassa, mutta silloin poikittaiseen seinään, vaikka se on myös kantava.
Ulkokatto on saanut merkityksetöntä kiinalaista suunnittelua.