Hei!

Yritämme vahvistaa, ovatko kattoristikkomme itsensä kantavat kuten saimme aiemmilta omistajilta tietää talon mukana saamiemme piirustusten perusteella.

Voiko sen selvittää vai täytyykö tänne kutsua suunnittelija saadaksemme lopullinen vahvistus?

Kiitollinen kaikista neuvoista!

• Ritning av takstolar med tekniska specifikationer ja mittoja, kysymys itsensä kantavuudesta.
  • Piirustukset, jotka kuvaavat talon rakennesuunnitelman, sisältäen kattorakenteita ja mittasuhteita.
  • Rakennuspiirros talosta, jossa näkyy katto ja kattotuolit yksityiskohdittain mittojen ja rakennusohjeiden kanssa.
  • Rakennuspiirustus talon katosta ja pohjapiirroksesta, kysymys kattoristikoiden kantavuudesta.
P
Kyllä, ensimmäisen kuvan mukaan se on itseään kantava runkoristikko..

• Tykkään
tergo ja 1 muu
  • Laddar…
Rejäl sanoi:
Joo, ensimmäisen kuvan mukaan se on itsestään kantava ristikkokatto..
Hei!

Okei, lukeeko jossain, että se on juuri itsestään kantava ja että siksi ei tarvita mitään sydänseiniä? En löydä itse mitään siitä. Vai voiko olettaa, että kaikki ristikkokattorakenteet kuvan mukaan ovat itsestään kantavia? Ajattelen, että jänneväli ja puutavaran mitat mahdollisesti ratkaisevat?

P
T Thomas Bankel sanoi:
Hei!

Okei, onko jossain mainittu, että se on juuri itseään kantava ja siksi ei tarvita sydänseiniä? En löydä mitään itse siitä. Vai voidaanko olettaa, että kaikki ristikkopalkit kuvassa ovat itseään kantavia? Mietin, että jänneväli ja mahdollisesti puutavaran mitat ratkaisevat?
Näyttävätkö kaikki kattotuolit samanlaisilta?

Rejäl sanoi:
Näyttävätkö kaikki kattoristikot samalta?
Yes!

S
T Thomas Bankel sanoi:
Hei!

Okei, onko jossain mainittu, että se on juuri itse kantava eikä siis vaadi mitään kantavia väliseiniä? En löydä itse mitään siitä. Vai voiko olettaa, että kaikki ristikko-orret esim. kuvassa ovat itse kantavia? Ajattelen, että jänneväli ja puun mitat voivat mahdollisesti vaikuttaa?
Ne ovat jänneväliä ja mittoja, mutta myös, ettei sektiossa ole mitään kantavia seiniä.

Okei, sitten se tuntuu hyvältä niin. Kiitos!

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.