1 191 lukukertaa ·
8 vastausta
1k lukukertaa
8 vastausta
Kantava seinä?
Jäsen
· Blekinge
· 10 117 viestiä
Tuskinpa. Milloin talo on rakennettu?
Jäsen
· Blekinge
· 10 117 viestiä
Mieluiten voisi nähdä armeringspiirustuksen, jotta voisi sanoa jotain varmasti. Miltä vuodelta on näyttämäsi piirustus ja kuka sen on tehnyt?
J justusandersson sanoi:
toivottavasti tämä voi tehdä sinut viisaammaksi.J justusandersson sanoi:
muuriharkot ovat 7 cm + rappaus.
Luulin aluksi, että se oli kevytbetoniseinä.
Jäsen
· Blekinge
· 10 117 viestiä
Kevytbetoni ei ollut kovin yleistä vuonna 1939. Piirustus on peräisin Contectonin arkkitehtitoimistolta vuodelta 1985, joten sitä on pidettävä luotettavana. Luulen, että voitte purkaa seinän. Kummallista kyllä, tiedän, mikä talo se on, koska olen syntynyt ja kasvanut Trollhättanissa.
miten hauskaa! Kuinka pieni maailma Olen muuttanut tänne Tanskasta ja nyt lomalla aiomme tehdä hieman kotona.J justusandersson sanoi:
Olin vähän yllättynyt, kun huomasin, ettei se näyttänyt kevyeltä betonilta ja sitten olin epävarma. Yhdistys on kuitenkin hyväksynyt, että otamme sen alas. Mutta en kuitenkaan halua vahingoittaa rakennusta.
Jäsen
· Blekinge
· 10 117 viestiä
Se on luultavasti jonkinlainen kuonakivi. Ei pidä lähteä seinän paksuudesta arvioitaessa, onko se kantava vai ei. Jos se olisi ollut puuseinä, olisi voitu sanoa se suoraan, koska talossa on teräsbetonilattia.
Olen erittäin kiitollinen kommenteistasi. Olin suunnitellut purkaa seinän tänään, mutta luulen, että meidän täytyy tarkistaa asiaa vähän enemmän. Olin täysin varma, että tapetin alla olisi kevytbetonia.J justusandersson sanoi:
Ajattelin myös pohjapiirrosta, koska seinä on erittäin ohut paksun betoniseinän vieressä. Meille annettiin itse asiassa "go" tehdä siihen reikä, kunhan palkkaamme ammattilaisia. Olemme kuitenkin luopuneet siitä ajatuksesta hinnan vuoksi.
Klikkaa tästä vastataksesi




