Minulla on talo rakennettu vuonna -61 ja olen hieman epävarma siitä, onko talossa kantavaa seinää.
 
Hei Susanne ja tervetuloa Byggahus-foorumiin!

Todennäköisyys sille on korkea, mutta sitä ei voi arvioida ilman vähintään pohjapiirustusta. Ulkona otettu kuva talosta kertoo myös aika paljon.
 
Kiitos
Näyttää tältä
 
  • Puulaatikko ja puupaneloitu seinä valkoisessa huoneessa, yläosassa tuuletusaukko.
  • Puulattia asennettuna osittain valkoiselle seinälle. Lattia koostuu useista lankkulaudoista, joissa on näkyvissä puun syyt.
  • Talon tiiliseinä, jossa on ikkuna ja harjakatto, sivukuva. Edustalla vihreä nurmikko ja säilytysluukut. Sky on pilvinen.
Yksitasoinen talo vuodelta -61 ullakolla siis. Silloin se riippuu siitä, minkä tyyppiset kattotuolit talossa ovat. Jos kattotuolit näyttävät tältä Katkaisuuta kuva, joka esittää kattoristikon rakenteen yksityiskohtia. Puupalkit, mitat ja suunnat on merkitty selkeästi. seinä/seinä keskellä taloa katonharjan suunnassa ovat kantavat. Jos kattotuolit näyttävät tältä, ei ole kantavia sisäseiniä. Yksikerroksisen talon kattotuolin poikkileikkaus. Vino alapaarre ja kolmiomaiset tuet keskellä. Ei kantavia sisäseiniä.
 
Kuvattu ullakolla näyttämään miltä siellä näyttää
 
  • Tykkään
under_construction
  • Laddar…
Kyllä, ne ovat W-tyypin runkotuoleja. Ne ovat itsensä kantavia ulkoseinien välillä. Se tarkoittaa, että sisäseinät eivät ole kantavia.
 
Kiitos paljon avustasi, olet kullan arvoinen.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.