25 038 lukukertaa ·
38 vastausta
25k lukukertaa
38 vastausta
Kantava seinä?
Ostin aivan samanlaisen talon ja harkitsen avaavan täysin eteisen, keittiön ja olohuoneen väliltä.
Miten projektisi on edennyt?
Miten projektisi on edennyt?
Ahh pahoittelut, pieni viittausvirhe.
Tarkoitan, että minulla on samanlainen talo kuin xsarjos/Roy.
Tarkoitan, että minulla on samanlainen talo kuin xsarjos/Roy.
Viimeksi muokattu:
Ole hyvä, tässä ovat kuvat, hmm sai ladata vain 10 kappaletta.
Ei ole vielä valmista:
Kattospotit, mietimme vielä, pitäisikö porata muutama. Ajattelimme odottaa, kunnes iltaisin on pimeämpää, jotta näemme, onko tarpeen. Todennäköisesti ei tarvita, kun sytyttää lampun olohuoneen pöydän päällä, se antaa päivänvalon, koska siinä on tehoa 500W.
Lamppu eteiseen, olen piirtänyt erikoislamppu MDF:stä, piirustus on jätetty paikalliselle puusepänverstaalle, joka tekee sen. Se on elliptinen muoto, jossa on upotetut pienet LED-spotit, jotka voi himmentää. (saan todennäköisesti ensi viikolla).
Rakennetaan jääkaapin yläpuolelle: teen oman suunnitellun viinitelineen alumiinista, en ole vielä ehtinyt valmiiksi. Liian paljon töitä juuri nyt, toivon, että ne voivat jyrsiä sen töissä, kun olen valmis.
Täytetään yläkaappien päälle: olen ajatellut laittaa heikon LED-teipin, joka päästää heikon valon, tai rakentaa kokonaan umpeen.
Muita tietoja:
Erittäin tyytyväinen liesituulettimen spotteihin, asensin myös 4 LED-spotia työvaloksi, jotka ovat nyt himmennettäviä kosketuskytkimellä, joka on upotettu yläkaappien alle.
Vaikea löytää taustalevyjä alakaappeihin, jotka menevät L-muotoon, käytettiin MDF-levyä, jonka ystäväni lakkasi autolakkalla, se onnistui loistavasti.
Huomaa, että tapetti lasin takana (joka on muuten Pilkington optiwhite ilman vihreää sävyä) on vastakohta päätyseinälle, hyvä aloite vaimoltani.
Työtaso on myös oma design, materiaalina on laminaatti, mietimme pitkään, mutta vaimollani on paljon leipomista ja silloin ei ole mitään parempaa.
Hanat ovat Hansgrohe Talis-S, ulosvedettävä suihkutoiminnolla, erittäin hyvä ominaisuus.
Pieni penkki ikkunoiden välissä on kierrätetty vanhoista yläkaapeista, en halunnut sen erottuvan niin paljon.
Katto on folioitua lastulevyä.
Lattia on öljyttyä tammi parkettia.
Jos on jotain muuta, mitä haluatte tietää, kysykää vain.
/Roy
Ei ole vielä valmista:
Kattospotit, mietimme vielä, pitäisikö porata muutama. Ajattelimme odottaa, kunnes iltaisin on pimeämpää, jotta näemme, onko tarpeen. Todennäköisesti ei tarvita, kun sytyttää lampun olohuoneen pöydän päällä, se antaa päivänvalon, koska siinä on tehoa 500W.
Lamppu eteiseen, olen piirtänyt erikoislamppu MDF:stä, piirustus on jätetty paikalliselle puusepänverstaalle, joka tekee sen. Se on elliptinen muoto, jossa on upotetut pienet LED-spotit, jotka voi himmentää. (saan todennäköisesti ensi viikolla).
Rakennetaan jääkaapin yläpuolelle: teen oman suunnitellun viinitelineen alumiinista, en ole vielä ehtinyt valmiiksi. Liian paljon töitä juuri nyt, toivon, että ne voivat jyrsiä sen töissä, kun olen valmis.
Täytetään yläkaappien päälle: olen ajatellut laittaa heikon LED-teipin, joka päästää heikon valon, tai rakentaa kokonaan umpeen.
Muita tietoja:
Erittäin tyytyväinen liesituulettimen spotteihin, asensin myös 4 LED-spotia työvaloksi, jotka ovat nyt himmennettäviä kosketuskytkimellä, joka on upotettu yläkaappien alle.
Vaikea löytää taustalevyjä alakaappeihin, jotka menevät L-muotoon, käytettiin MDF-levyä, jonka ystäväni lakkasi autolakkalla, se onnistui loistavasti.
Huomaa, että tapetti lasin takana (joka on muuten Pilkington optiwhite ilman vihreää sävyä) on vastakohta päätyseinälle, hyvä aloite vaimoltani.
Työtaso on myös oma design, materiaalina on laminaatti, mietimme pitkään, mutta vaimollani on paljon leipomista ja silloin ei ole mitään parempaa.
Hanat ovat Hansgrohe Talis-S, ulosvedettävä suihkutoiminnolla, erittäin hyvä ominaisuus.
Pieni penkki ikkunoiden välissä on kierrätetty vanhoista yläkaapeista, en halunnut sen erottuvan niin paljon.
Katto on folioitua lastulevyä.
Lattia on öljyttyä tammi parkettia.
Jos on jotain muuta, mitä haluatte tietää, kysykää vain.
/Roy
Jäsen
· västernorrland
· 12 viestiä
Kiitos xsarjos, että jaat, näyttää erittäin hyvältä! Olen siivonnut kaikki kaapit jne viikonloppuna, sekä täytyy siivota kaikki muut kaapit saadakseen tilaa sille, mitä oli ensimmäisissä.... =0) Joten nyt saha luultavasti otetaan esiin ensi viikonloppuna. Terveisin//Jörgen
Kiitos kiitos!
Se näyttää erittäin hyvältä ja talo tuntuu monta vuotta nuoremmalta kuin alkuperäinen toteutus.
Minun osaltani otan tigersågen esiin heti kun makuuhuoneet ovat valmiit.
Miten koet nyt keittiön tilan ja sen, että pari kaappia on kadonnut? pärjääkö vaimosi
Se näyttää erittäin hyvältä ja talo tuntuu monta vuotta nuoremmalta kuin alkuperäinen toteutus.
Minun osaltani otan tigersågen esiin heti kun makuuhuoneet ovat valmiit.
Miten koet nyt keittiön tilan ja sen, että pari kaappia on kadonnut? pärjääkö vaimosi
Onko kenelläkään tietoa, miten tilanne on kellarin seinien kanssa samassa Gullringshus-talossa, ovatko kaikki seinät siellä kantavia?
Ajattelen silloin ohuempia seiniä, jotka ovat kevyttä betonia, kuten esimerkiksi se, joka liittyy tilaan, jossa sauna yleensä sijaitsee.
Ajattelen silloin ohuempia seiniä, jotka ovat kevyttä betonia, kuten esimerkiksi se, joka liittyy tilaan, jossa sauna yleensä sijaitsee.
Bumppaan kysymykseni kellarista.
Onko vain keskimmäinen pitkittäinen betoniseinä kantava kellarissa ja ne 2 ohuempaa poikittaista seinää kevytbetonista (7cm) eivät ole kantavia?
Onko vain keskimmäinen pitkittäinen betoniseinä kantava kellarissa ja ne 2 ohuempaa poikittaista seinää kevytbetonista (7cm) eivät ole kantavia?
Näyttää upealta!! Olen juuri aloittamassa "make over" -projektia meidän Gullringshus-talossa vuodelta -66. Ja aion purkaa seinän samaan tapaan kuin xsarjos. Kysymys sinulle muutama vuosi sen jälkeen kun teit tämän, oletko huomannut jotain katon kanssa sen jälkeen kun otit seinän pois? Asun ylä-Lapissa ja katolla voi helposti olla metrin verran lunta. Ehkä täytyy lapioida useammin kuin aiemmin :- )
Hei Kiva, että joku herättää ketjun eloon taas, ehkäpä laitan lisää kuvia uusista projekteista, joita olemme toteuttaneet talossa. Kysymykseesi vastatakseni, katolle ei ole tapahtunut mitään. Joten eikun lekalla vaan👍JOO sanoi:Näyttää fantastiselta!! Olen juuri aloittamassa "make over" -projektia meidän Gullringshus-talosta vuodelta -66. Ja aion purkaa seinän samalla tavalla kuin xsarjos. Pari vuotta sen jälkeen, kun teit tämän, oletko huomannut mitään katon kanssa sen jälkeen, kun poistit seinän? Asun Ylä-Lapissa ja katolla voi olla helposti metri lunta. Pitää kai kolata useammin kuin aiemmin :- )
Muutama kuva kodinhoitohuoneesta, olemme purkaneet vähän seiniä.xsarjos sanoi:
Puuttuu kylpyammeen laatoitus sekä oluthana.
Mahdollisesti tulee lasisauna, mutta asumme ensin hetken.
/Roy

Grundstött
· Halland
· 28 345 viestiä
katso liitettä 125664xsarjos sanoi:
Näyttää siltä, että pullokalja käy ihan hyvin myös