Hei
Minulla on rakennus, joka koostuu autotallista/varastosta. Haluaisin poistaa sisäseinät ja tehdä siitä täysin avoimen. Mutta arvaan, että minun täytyy laittaa palkki tukemaan kattotuoleja. Olen tyhjentänyt koko ullakon, joten siellä ei ole mitään painoa paitsi itse katto tiilineen ja "sticke tak".
Pituus on noin 7 metriä.
Mitä luulette, mikä vaaditaan palkin mitoitukseen? Ja tarvitaanko ylipäätään palkkia?

Minkä tyyppisiä kattotuoleja ne ovat?

T TypRätt sanoi:
Minkä tyyppisiä kattotuoleja nämä ovat?
Hyvä kysymys rakennus on vuodelta 1926

Sinun kannattaa ottaa kuva ullakosta. Kukaan ei varmaankaan voi antaa sinulle tarkkaa lukua, mutta riippuen kattopalkkien tyypistä voi olla niin, että suurin osa painosta on ulkoseinien päällä.

• Tykkään
FreQa
  • Laddar…
T TypRätt sanoi:
Sinun on ehkä otettava kuva ullakolta. Kukaan ei varmaan voi antaa sinulle tarkkaa lukua, mutta kattoristikoiden tyypistä riippuen voi olla, että suurin osa painosta on ulkoseinillä.
En tiedä auttavatko nämä sinua. Olen rakentanut uudelleen, joten en pääse ullakolle.

• Harmaa puutalo pihalla, jossa vanha tiilikatto ja valkoinen ovi. Edessä vihreä nurmikko ja pallo, taustalla puu ja pensaita.
  • Kuva vanhasta käytävästä, jossa punainen nuoli osoittaa ylös. Seinät ovat puisia, lattia savinen, oikealla ikkuna ja uloskäynti.
P
Johannes Karlsson 1985 Johannes Karlsson 1985 sanoi:
En tiedä, auttavatko nämä sinua. Olen rakentanut uudestaan ​​joten en pääse ylös ullakolle.
Uskon, että HEB 450 teräspalkki, jossa sisäseinät seisoivat, ratkaisee tämän. Voit antaa sen levätä saman palkin pylväiden päällä. Varmista, että pylväät seisovat vakaalla alustalla.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.