1 573 lukukertaa ·
2 vastausta
2k lukukertaa
2 vastausta
Kantaa seinän purkaminen, liimapuupalkin mitat
Terve, olen juuri ostanut 70-luvun yhden kerroksen talon kellarilla ja ajattelin siirtää keittiön sekä saada avoimen pohjaratkaisun keittiön ja olohuoneen kanssa. Katolla on 15 asteen kaltevuus betonitiilillä ja lumivyöhyke on 2,0-2,5.
Sitten kysymykseeni, haluan purkaa kantavan sisäseinän, johon punainen nuoli osoittaa, ja tarvitsisin apua sen mukaan, minkä kokoisen liimapuupalkin tarvitsee.
Mieluiten haluan avata koko seinän 4538 jännepituudella, olen ajatellut 115x270 tai 140x270, onko se liian heikko?
Sitten kysymykseeni, haluan purkaa kantavan sisäseinän, johon punainen nuoli osoittaa, ja tarvitsisin apua sen mukaan, minkä kokoisen liimapuupalkin tarvitsee.
Mieluiten haluan avata koko seinän 4538 jännepituudella, olen ajatellut 115x270 tai 140x270, onko se liian heikko?
Beijer byggmaterialilla on verkkosivustollaan ohjelma lamellipuun palkkien mitoitukseen.
Googlaa se.
Siellä täytetään useita mittamuuttujia, kuten talon leveys ja kattokaltevuus ym.
Sitten saat ehdotuksia palkeista.
Niin tein minäkin ja valitsin suuremman koon, koska taipuma oli liian suuri.
Sen voi tulostaa ja sitten voit kysyä siltä, keneltä haluat ostaa.
Googlaa se.
Siellä täytetään useita mittamuuttujia, kuten talon leveys ja kattokaltevuus ym.
Sitten saat ehdotuksia palkeista.
Niin tein minäkin ja valitsin suuremman koon, koska taipuma oli liian suuri.
Sen voi tulostaa ja sitten voit kysyä siltä, keneltä haluat ostaa.
Klikkaa tästä vastataksesi