7 393 lukukertaa ·
12 vastausta
7k lukukertaa
12 vastausta
KALLISTA Byggmaxilla !
Olen myös valinnut asioida XL-Bygg:ssa, kaikkea paitsi klinkkeriä ja maalia.
Olen ollut ByggMaxissa muutaman kerran ja joka kerta ihmettelen, mitä ihmettä teen siellä. En ole kovin asiantunteva, mutta kun käytännössä aina "tiedän" enemmän kuin kassahenkilökunta, niin siihen kyllästyy. Vääristynyt puutavara ja välinpitämätön henkilökunta!
Olen ollut ByggMaxissa muutaman kerran ja joka kerta ihmettelen, mitä ihmettä teen siellä. En ole kovin asiantunteva, mutta kun käytännössä aina "tiedän" enemmän kuin kassahenkilökunta, niin siihen kyllästyy. Vääristynyt puutavara ja välinpitämätön henkilökunta!
Byggmax on sinulle, joka et edes yritä saada parempia hintoja...
Ainoa mitä olen sieltä ostanut, on puutarhakivet ja se johtui siitä, että vain heillä oli varastossa ne, mitä tarvitsin silloin.
Ainoa mitä olen sieltä ostanut, on puutarhakivet ja se johtui siitä, että vain heillä oli varastossa ne, mitä tarvitsin silloin.
Tuskin mikään yllätys. Jos haluaa ostaa pieniä määriä kilpailukykyiseen tinkimättömään hintaan ja tietää mitä tarvitsee, voi yleensä tehdä hyviä ostoksia "halpakauppaketjuissa". Heti kun määrät kasvavat, saa yleensä yhtä hyvän tai paremman hinnan kilpailijalta, joka priorisoi suurempaa valikoimaa/varastoa, henkilöstöä, jolla on jonkinlaista rakennusosaamista jne., mikä luonnollisesti maksaa enemmän. Lisäksi "halpakauppaketjut" ovat yleensä melko rajoittavia heti, kun haluaa jotain muuta kuin vakiovalikoiman.
Sain tilin pienemmältä rakennustarviketoimittajalta (no, melko suuri paikallisesti), joka tarjoaa minulle puutavaraa hintaan, joka ei ole korkeampi kuin byggmax, sekä vaihtelevia prosenttialennuksia kaikista tuotteista. Maksuton laskutus ja käytännössä ei rajoituksia mitoissa, koska yrityksellä on oma sahalaitos. Henkilökunnan ystävällisyys, asiantuntevuus ja avuliaisuus eivät tietenkään ole huonoja ominaisuuksia, vaikka ihmettelisin vain banaaleja asioita, kuten miten valetaan jalka
Tilin säilytän riippumatta siitä, rakennanko uutta autotallia tai lintupönttöä. (Toistaiseksi)
Sain tilin pienemmältä rakennustarviketoimittajalta (no, melko suuri paikallisesti), joka tarjoaa minulle puutavaraa hintaan, joka ei ole korkeampi kuin byggmax, sekä vaihtelevia prosenttialennuksia kaikista tuotteista. Maksuton laskutus ja käytännössä ei rajoituksia mitoissa, koska yrityksellä on oma sahalaitos. Henkilökunnan ystävällisyys, asiantuntevuus ja avuliaisuus eivät tietenkään ole huonoja ominaisuuksia, vaikka ihmettelisin vain banaaleja asioita, kuten miten valetaan jalka
Kun rakensin autotallin täällä kotona, jättivät molemmat 'kalliit' rakennuskaupat täällä kaupungissa tarjoukset materiaaleista, jotka olivat halvempia kuin Byggmax, kun vertasin hintoja.
Pieni etu BM:lle on heidän aukioloaikansa.
Pieni etu BM:lle on heidän aukioloaikansa.
Viimeksi muokattu:
Olen melkein vain kuullut hyvää Hornbachista vuosien varrella. Harmi, että he ovat vain kolmessa suurkaupungissa, eli 2/3 väestöstä on hieman liian kaukana HB:stä.Henri sanoi:
Byggmaxilla on "hieman" parempi kattavuus...
meidän paikallinen saha on halvempi kuin Byggmax. Tuntuu paremmalta tukea paikallista myös.
Kun minun piti ostaa låskista oveen, jonka olin ostanut Byggmaxista, he antoivat minulle sellaisen, joka ei sopinut. IHANAA!
pikkurahaa, jonka takia ei jaksa palata, mutta todella ärsyttävää.
Kun minun piti ostaa låskista oveen, jonka olin ostanut Byggmaxista, he antoivat minulle sellaisen, joka ei sopinut. IHANAA!
pikkurahaa, jonka takia ei jaksa palata, mutta todella ärsyttävää.
Hornbachilla näyttää usein olevan monia entisiä ammattilaisia/rakennusmiehiä eri osastoillaan, kuten kaakeli, sähkö tai vvs. Tämä tekee neuvot usein ammattimaisiksi ja luotettaviksi..d^_^bHenri sanoi:
Kun taas Byggmaxin henkilökunta vaikuttaa olevan enemmän kassa- ja varastohenkilökuntaa.
riippuu vähän siitä, mistä on kyse. Paikallinen kauppias meille on halvempi kuin BM useimpien puutavaroiden osalta, koska meillä on ilmainen toimitus ja 15% yleinen alennus... mutta kun tarvitsin märkätilalevyjä ja itsetasoitekatetta, sain hinnat, jotka olivat kalliimpia kuin useimmat... myös toimituskulut mukaan lukien! Tämä johtui siitä, että paikallisella kauppiaalla ei ollut suoraa myyntimäärää juuri näistä. Märkätilalevyistä hän vaati yli 500 kr, ja itsetasoitekatteesta yli 400 kr säkiltä... Päädyin Byggmaxiin märkätilalevyjen osalta... menee Hornbachille itsetasoitekatteen osalta....
Klikkaa tästä vastataksesi