2 693 lukukertaa ·
13 vastausta
3k lukukertaa
13 vastausta
Kaivo liian korkealla?
Ajaako se yritystä vastaan, joka on mokannut?
Kaivo sijaitsee 12 mm betonilattian yläpuolella.
Pitäisi olla klinkkeri.
Harrastajasähköasentaja
· E
· 15 368 viestiä
No, silloinhan se tarkoittaa, että tasoite+kiinnityslaasti+laatta pitäisi olla 12 mm tai vähän enemmän... laatta-aloittelijana se ei kuulosta täysin mahdottomalta?
Nyt minulla on vastaus. Kaveri, joka oli täällä, teki virheen. Jouduin ostamaan tasoitemassaa 7000 kruunulla pelkästään materiaalikustannuksina 15,5 m2 kokoiseen huoneeseen. Olisin tehnyt sen paljon paremmin itse.
Klikkaa tästä vastataksesi

