Kuinka korkea se on? Eikö yleensä ole minimipaksuus, kun tehdä tasoitetta?
 
Ajaako se yritystä vastaan, joka on mokannut?
 
Kaivo sijaitsee 12 mm betonilattian yläpuolella.
 
pelleandersson pelleandersson sanoi:
Kaivo on 12 mm betonilattian yläpuolella
Se on juuri niin kuin sen pitäisikin olla. (y)
 
S
Ehkä kuva hämää, mutta onko se todella suorassa?
 
R RoBo sanoi:
Se on juuri niin kuin sen pitää olla. (y)
Kuinka niin?

Normaalisti kaivo valetaan samalle tasolle betonilattian kanssa ja tasoitetaan kaato (jos sitä pitää olla) jälkikäteen...
 
  • Tykkään
pelleandersson
  • Laddar…
anders07 anders07 sanoi:
Kuinka niin?

Yleensä kaivo valetaan tasan betonilattian kanssa ja tasoitetaan kaato (jos sellaista tarvitaan) jälkeenpäin...
En ajatellut. Oletin, että siihen tulisi sähköinen lattialämmitys.
 
R RoBo sanoi:
Ajattelin, että ei. Oletin, että se olisi tarkoitettu sähköinen lattialämmitys.
Kyllä, silloin se olisi optimaalista... :)
 
  • Tykkään
pelleandersson
  • Laddar…
Staffans2000
Mitä aiot laittaa lattialle? Kliniker? Mihin huonetta käytetään?
 
Pitäisi olla klinkkeri.
 
No, silloinhan se tarkoittaa, että tasoite+kiinnityslaasti+laatta pitäisi olla 12 mm tai vähän enemmän... laatta-aloittelijana se ei kuulosta täysin mahdottomalta?
 

Paras vastaus

Tasoitteen tulisi olla tasassa viemärin kanssa, sitten laatat tulevat päälle ja viemärin kohdalle asetetaan lattiakaivon kansi.
 
  • Tykkään
pelleandersson
  • Laddar…
Nyt minulla on vastaus. Kaveri, joka oli täällä, teki virheen. Jouduin ostamaan tasoitemassaa 7000 kruunulla pelkästään materiaalikustannuksina 15,5 m2 kokoiseen huoneeseen. Olisin tehnyt sen paljon paremmin itse.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.