Hei rakkaat foorumin jäsenet!

Etsin epätoivoisesti 6 mm peitelistaa. En voi löytää mistä voin ostaa sitä. Markkinoilla on runsaasti 8 mm. Mutta minun on pakko saada 6 mm, mielellään valkoiseksi päällystetty tai maalattu, ei ole väliä kumpi.

Auttakaa minua, olkaa hyvät! Se on viimeinen asia, joka on jäljellä suuressa keittiöremontissani.

Kiitollinen nopeasta vastauksesta (mahdollisimman nopeasti).

Selvitystä... rakennustarvikeliike/lauta-alue eteläisessä Skånessa tai Internetissä haussa.

Osta 8mm ja höylää alas. Täytyy maksaa omaisuus ajella ympäriinsä ja etsiä. Smyglist ei yleensä myöskään ole niin tarkka mitasta. Miksi sen täytyy olla 6mm?

Paul-Staffanstorp
Olen asentanut remonttikipsiä seinille ja haluan saada ovilistat sopimaan järkevällä tavalla. Olen kokeillut lateksi/silikoni-saumaa (ei tyydyttävää).

Saumalista toimii yhtä hyvin. Ongelma on, että olen kiertänyt kuluttajarautakaupoissa (kuten Bauhaus jne.) ja kaikki mitä heillä on, on 8 mm.

Ehkä minun täytyy kokeilla höyläystä. Ehkä Optimera Puutavaratalo voi tarjota jotain?

• Tykkään
Kvastskaft87
  • Laddar…
Alueesi puusepäntehdas voisi auttaa sinua, tai onko sinulla kaveri, jolla on parempi kallistettava pyörösaha?
Ostan aina erikoislistoja puusepäntehtaalta eikä se ole monta euroa kalliimpaa kuin rakennustavarataloissa.

Paul-Staffanstorp
En usko, että tämä löytyy saksalaisista kaiken kattavista kaupoista, vaan jos, niin se olisi jonkun alan vakavamman kautta...

Fredricssons trä Arlövissa tai Beijer Bygg esim...

Muussa tapauksessa uskon, että 8mm toimii myös hyvin sekä pieni latex siellä pienessä raossa kipsiä vastaan, ja sittenhän maalaat kaiken...

Viimeksi muokattu:
  • Tykkään
Bjope57 ja 1 muu
  • Laddar…
Paul-Staffanstorp sanoi:
En usko, että tämä löytyy mistään saksalaisesta "kaikkea kaikille" -tavaratalosta, vaan sen pitäisi olla jostain alan vakavammin otettavasta liikkeestä...

Fredricssons trä Arlövissa tai Beijer Bygg esim...

Muussa tapauksessa luulen, että myös 8mm toimii hyvin sekä pieni lateksi pieneen rakoon kipsin ja sitten maalaat kaiken...
paul nyt hyökkään sinua vastaan:D:D
rakentaminen pitäisi aina yrittää tehdä ILMAN pehmeitä saumoja ja sellaista roskaa.
tämä halkeaa eikä näytä hyvältä.

sinun tarvitsee siis käyttää jotain, joka on 6mm?
osta 2 tavallista ovenkarmia, ota halkaisusaha ja aseta 6 mm.
saat 2 kpl yhdestä karmeista, jossa on hieno viiste smyygissä.
naulaa kiinni listanaulaimella.
karmit päälle ja vedä ne 3 mm sisään niin, että se *lepää* vähän.
yksinkertainen ja edullinen tapa.
näin teemme, jos ei ole smyygipuuta, joka voidaan halkaista.
yksityisesti olisin tehnyt tämän ja olen tehnyt omassa kylpyhuoneessani jne.

paul: olemme ystäviä hehehe

tereisin
estwing

• Tykkään
egge80
  • Laddar…
Paul-Staffanstorp
Hahaha...

Jo mutta totta kai...

Tietenkin olet oikeassa, mutta jos hän ei nyt saa 6mm ja hänellä ei ole halkaisusaha, vaihtoehtoja ei ole kovin monta...

Ei kaikilla ole sellaisia koneparistoja kuin sinulla ja minulla on.. ;)

• Tykkään
MidNightSun
  • Laddar…
J Jajje76 sanoi:
Hei rakkaat foorumin jäsenet!

Olen epätoivoisesti metsästämässä 6 mm peitelistaa. En millään löydä mistä voisin ostaa sitä. Markkinat tulvivat 8 mm:llä. Mutta minun on PAKKO saada 6 mm, mielellään valkoiseksi päällystettyä tai maalattua, ei väliä kumpi.

Pyydän apua! Tämä on viimeinen asia, joka minulla on jäljellä suuressa keittiöremontissani.

Kiitollinen nopeasta vastauksesta (mahdollisimman pian).
Anteeksi ketjun nosto 14 vuoden takaa, mutta jos joku kuten minä googlaa 6mm ketjunnostoa, tämä ketju ilmestyy ja siinä ei ollut ratkaisua.

Nyt 2024 on kuitenkin Tukholmassa toimittaja, joka myy 6mm tammilistaa kun tarvitsin, joten jos joku löytää tämän ketjun googlen kautta, ratkaisu löytyy täältä;
https://www.panelochlist.se/shop/product/6x15-mm-2-rk-ek

😅

Paul-Staffanstorp
R Richie.se sanoi:
Anteeksi ketjun nosto 14 vuoden jälkeen, mutta jos joku, kuten minä, googlaa 6 mm ketjun nostoa, tämä ketju tulee esiin eikä ketjussa silloin ollut ratkaisua.

Nyt vuonna 2024 on kuitenkin Tukholmassa toimittaja, joka myy 6 mm tammilistaa kun tarvitsin, joten jos joku löytää tämän ketjun googlen kautta, teillä on ratkaisu täällä;
[linkki]

😅
Ei ole tarkoitus olla besserwisser, mutta haettiin smyygilistaa ja sinä linkkaat 6 mm saumalistan, jonka jo 14 vuotta sitten kerroin ylempänä ketjussa olevan ostettavissa. ;)

Paul-Staffanstorp Paul-Staffanstorp sanoi:
Ei siksi, että leikkisin besserwisseriä, mutta kysyttiin piilolista ja lähetit linkin 6 mm saumalistaan, jonka jo 14 vuotta sitten kerroin ylempänä ketjussa, että sitä voi ostaa. ;)
Haha, tuplatyyppistä! Minä kun luulin olevani avuksi! Kiitos sitten 😆

• Rakastan
Paul-Staffanstorp
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.