25 438 lukukertaa ·
11 vastausta
25k lukukertaa
11 vastausta
KAIVATAAN! 6 mm:n piilolista APUA!!
Hei rakkaat foorumin jäsenet!
Etsin epätoivoisesti 6 mm peitelistaa. En voi löytää mistä voin ostaa sitä. Markkinoilla on runsaasti 8 mm. Mutta minun on pakko saada 6 mm, mielellään valkoiseksi päällystetty tai maalattu, ei ole väliä kumpi.
Auttakaa minua, olkaa hyvät! Se on viimeinen asia, joka on jäljellä suuressa keittiöremontissani.
Kiitollinen nopeasta vastauksesta (mahdollisimman nopeasti).
Etsin epätoivoisesti 6 mm peitelistaa. En voi löytää mistä voin ostaa sitä. Markkinoilla on runsaasti 8 mm. Mutta minun on pakko saada 6 mm, mielellään valkoiseksi päällystetty tai maalattu, ei ole väliä kumpi.
Auttakaa minua, olkaa hyvät! Se on viimeinen asia, joka on jäljellä suuressa keittiöremontissani.
Kiitollinen nopeasta vastauksesta (mahdollisimman nopeasti).
Paul-Staffanstorp
Remontoija
· Skåne
· 8 989 viestiä
Paul-Staffanstorp
Remontoija
- Skåne
- 8 989 viestiä
Olen melko varma siitä, että ei ole olemassa smyglister-paksuudella 6mm, mutta sen sijaan on foglist, johon voit fasa reunan itse siinä tapauksessa.
Setra on iso yritys listoissa ja heidän listansa mukaan se on niin ainakin...
http://www.setragroup.se/upload/Broschyrer%20i%20PDF/Komplement%20lister.pdf
Setra on iso yritys listoissa ja heidän listansa mukaan se on niin ainakin...
http://www.setragroup.se/upload/Broschyrer%20i%20PDF/Komplement%20lister.pdf
Olen asentanut remonttikipsiä seinille ja haluan saada ovilistat sopimaan järkevällä tavalla. Olen kokeillut lateksi/silikoni-saumaa (ei tyydyttävää).
Saumalista toimii yhtä hyvin. Ongelma on, että olen kiertänyt kuluttajarautakaupoissa (kuten Bauhaus jne.) ja kaikki mitä heillä on, on 8 mm.
Ehkä minun täytyy kokeilla höyläystä. Ehkä Optimera Puutavaratalo voi tarjota jotain?
Saumalista toimii yhtä hyvin. Ongelma on, että olen kiertänyt kuluttajarautakaupoissa (kuten Bauhaus jne.) ja kaikki mitä heillä on, on 8 mm.
Ehkä minun täytyy kokeilla höyläystä. Ehkä Optimera Puutavaratalo voi tarjota jotain?
Alueesi puusepäntehdas voisi auttaa sinua, tai onko sinulla kaveri, jolla on parempi kallistettava pyörösaha?
Ostan aina erikoislistoja puusepäntehtaalta eikä se ole monta euroa kalliimpaa kuin rakennustavarataloissa.
Ostan aina erikoislistoja puusepäntehtaalta eikä se ole monta euroa kalliimpaa kuin rakennustavarataloissa.
Paul-Staffanstorp
Remontoija
· Skåne
· 8 989 viestiä
Paul-Staffanstorp
Remontoija
- Skåne
- 8 989 viestiä
En usko, että tämä löytyy saksalaisista kaiken kattavista kaupoista, vaan jos, niin se olisi jonkun alan vakavamman kautta...
Fredricssons trä Arlövissa tai Beijer Bygg esim...
Muussa tapauksessa uskon, että 8mm toimii myös hyvin sekä pieni latex siellä pienessä raossa kipsiä vastaan, ja sittenhän maalaat kaiken...
Muussa tapauksessa uskon, että 8mm toimii myös hyvin sekä pieni latex siellä pienessä raossa kipsiä vastaan, ja sittenhän maalaat kaiken...
Viimeksi muokattu:
paul nyt hyökkään sinua vastaanPaul-Staffanstorp sanoi:En usko, että tämä löytyy mistään saksalaisesta "kaikkea kaikille" -tavaratalosta, vaan sen pitäisi olla jostain alan vakavammin otettavasta liikkeestä...
Muussa tapauksessa luulen, että myös 8mm toimii hyvin sekä pieni lateksi pieneen rakoon kipsin ja sitten maalaat kaiken...
rakentaminen pitäisi aina yrittää tehdä ILMAN pehmeitä saumoja ja sellaista roskaa.
tämä halkeaa eikä näytä hyvältä.
sinun tarvitsee siis käyttää jotain, joka on 6mm?
osta 2 tavallista ovenkarmia, ota halkaisusaha ja aseta 6 mm.
saat 2 kpl yhdestä karmeista, jossa on hieno viiste smyygissä.
naulaa kiinni listanaulaimella.
karmit päälle ja vedä ne 3 mm sisään niin, että se *lepää* vähän.
yksinkertainen ja edullinen tapa.
näin teemme, jos ei ole smyygipuuta, joka voidaan halkaista.
yksityisesti olisin tehnyt tämän ja olen tehnyt omassa kylpyhuoneessani jne.
paul: olemme ystäviä hehehe
tereisin
estwing
Paul-Staffanstorp
Remontoija
· Skåne
· 8 989 viestiä
Paul-Staffanstorp
Remontoija
- Skåne
- 8 989 viestiä
Hahaha...
Jo mutta totta kai...
Tietenkin olet oikeassa, mutta jos hän ei nyt saa 6mm ja hänellä ei ole halkaisusaha, vaihtoehtoja ei ole kovin monta...
Ei kaikilla ole sellaisia koneparistoja kuin sinulla ja minulla on..
Jo mutta totta kai...
Tietenkin olet oikeassa, mutta jos hän ei nyt saa 6mm ja hänellä ei ole halkaisusaha, vaihtoehtoja ei ole kovin monta...
Ei kaikilla ole sellaisia koneparistoja kuin sinulla ja minulla on..
Anteeksi ketjun nosto 14 vuoden takaa, mutta jos joku kuten minä googlaa 6mm ketjunnostoa, tämä ketju ilmestyy ja siinä ei ollut ratkaisua.J Jajje76 sanoi:Hei rakkaat foorumin jäsenet!
Olen epätoivoisesti metsästämässä 6 mm peitelistaa. En millään löydä mistä voisin ostaa sitä. Markkinat tulvivat 8 mm:llä. Mutta minun on PAKKO saada 6 mm, mielellään valkoiseksi päällystettyä tai maalattua, ei väliä kumpi.
Pyydän apua! Tämä on viimeinen asia, joka minulla on jäljellä suuressa keittiöremontissani.
Kiitollinen nopeasta vastauksesta (mahdollisimman pian).
Nyt 2024 on kuitenkin Tukholmassa toimittaja, joka myy 6mm tammilistaa kun tarvitsin, joten jos joku löytää tämän ketjun googlen kautta, ratkaisu löytyy täältä;
https://www.panelochlist.se/shop/product/6x15-mm-2-rk-ek
😅
Paul-Staffanstorp
Remontoija
· Skåne
· 8 989 viestiä
Paul-Staffanstorp
Remontoija
- Skåne
- 8 989 viestiä
Ei ole tarkoitus olla besserwisser, mutta haettiin smyygilistaa ja sinä linkkaat 6 mm saumalistan, jonka jo 14 vuotta sitten kerroin ylempänä ketjussa olevan ostettavissa.R Richie.se sanoi:Anteeksi ketjun nosto 14 vuoden jälkeen, mutta jos joku, kuten minä, googlaa 6 mm ketjun nostoa, tämä ketju tulee esiin eikä ketjussa silloin ollut ratkaisua.
Nyt vuonna 2024 on kuitenkin Tukholmassa toimittaja, joka myy 6 mm tammilistaa kun tarvitsin, joten jos joku löytää tämän ketjun googlen kautta, teillä on ratkaisu täällä;
[linkki]
😅
Klikkaa tästä vastataksesi