Hei,
Haluan tilata rakennussarjat tuplagaragea varten enkä tiedä, pitäisikö minun tilata Lundqvist Trävaru AB:ltä vai Sorselestuganilta (20 % alennettu hinta).
En ole itse kovin näppärä, mutta pystyn kokoamaan, jos saan hyvät ohjeet ja mahdollisimman valmiit rakennussarjat.
Ajattelen tilata tuplagaragen rakennussarjan, jonka mitat ovat 7,5x8,5 ja kattopalkki ulkokatolle + kaksi moottoroitua liukuovea, jotka ostan erikseen.

Pohdin, kumpi toimittaa paremmat rakennussarjat ja on kokonaistaloudellisempi.

Avoin kaikille vinkeille ja nikseille :-)

Kiitos

DN
 
Tarkista myös Mellby Garage ja Lövångers Bygg. 7,5x8,5 ei mielestäni ole optimaalinen mitta. Siitä tulee tarpeettoman syvä ja kalliimpi kattorakenne. Panosta sen sijaan 6x10 tai siihen suuntaan, jos tontti sallii. Seinäelementit ovat yleensä 1200 mm leveitä. Tarkkuus, runsaasti aikaa ja hyvä vatupassi ovat yleensä tärkeimmät edellytykset.
 
  • Tykkään
Hammaren666
  • Laddar…
J justusandersson sanoi:
Katso myös Mellby Garage ja Lövångers Bygg. 7,5x8,5 ei mielestäni ole optimaalinen mitta. Siitä tulee tarpeettoman syvä ja kalliimpi kattorakenne. Panosta sen sijaan 6x10 tai siihen suuntaan, jos tontti sallii. Seinäelementit ovat yleensä 1200 mm leveitä. Tarkkuus, runsaasti aikaa ja hyvä vatupassi ovat tavallisesti tärkeimmät edellytykset.

Hei ja kiitos vastauksestasi!

Mietin, mikä kattokaltevuus on mielestäsi hyvä?
Olen 22 ja 27 asteen välillä ja jotkut sanovat, että 22 a on matala ja ei sovi taloon ja 27 a näyttää suuremmalta ja sopii paremmin taloon. .

Kiitos!
//DN
 
Teknisestä näkökulmasta suurempi kaltevuus on aina parempi, riippumatta kattomateriaalista. Jos haluat sovittaa muihin tontin taloihin, kannattaa valita mahdollisimman samanlainen kaltevuus. Jos vaihtoehtosi ovat 22 ja 27, valitsisin 27 astetta. Missä talo sijaitsee?
 
B
Kaltevuuden pitäisi mielestäni olla vähän lumenluokan mukaan, korkeampi kaltevuus kauempana pohjoiseen tuntuu oikealta.

Olen valinnut 25 astetta kulmaan, ja se toimii hyvin. Puuvajan katto oli 14 (edellinen omistaja), ja sinne kertyy aina lehtiä ja vastaavaa... luulen, että olisin välttänyt sen, jos kulma olisi ollut suurempi.

Valitettavasti minulla ei ole kokemusta toimittajistasi, yleensä katselen eri toimittajien rakentamista ja layoutista ja sitten kokoan jotain itse sahatavaran kanssa, pienillä muutoksilla omien mieltymysteni mukaan.
 
Jos olet Västerbottenissa tai Norrbottenissa, tutustu granträskmarksågeniin, he tekevät myös prefabia, mutta hieman suuremmilla seinälohkoilla.
 
J justusandersson sanoi:
Teknisestä näkökulmasta suurempi kallistus on aina parempi, riippumatta kattomateriaalista. Jos haluat sovittaa tontillasi oleviin muihin rakennuksiin, kannattaa valita mahdollisimman samankaltainen kallistus. Jos vaihtoehdot ovat 22 ja 27, valitsisin 27 astetta. Missä talo sijaitsee?
Osoite on Skänninge, Mjölby,

Ehdotuksia seinäkorkeudeksi, 2,4 m, 2,5 ....
 
D DN-Sweden sanoi:
Osoite on Skänninge, Mjölby,

Mielellään ehdotuksia seinäkorkeudeksi, 2,4 m, 2,5 ....
Myös kehysten paksuus 45x145 vai 45x195?
 
Lumivyöhyke 2. Lumikuormaa vähennetään (laskennassa) 30 asteen kulmasta alkaen. Kun kulma on 60 astetta tai enemmän, lumikuormaa ei huomioida. Sopiva seinäkorkeus on arvioitava autotallin käyttötarkoituksen mukaan. Rakenteelliselta kannalta 45x145 on enemmän kuin riittävä. Paksummat runkotolpat voivat tulla kyseeseen, jos autotallia aiotaan lämmittää satunnaisesti tai enemmän.
 
D DN-Sweden sanoi:
Hei,
Haluan tilata rakennussarjat kaksinkertaiselle autotallille, enkä tiedä, pitäisikö tilata Lundqvist Trävaru AB:sta vai Sorselestuganista (20% alennettu hinta).
En ole itse kovin kätevä, mutta voin koota, jos saan hyvät ohjeet ja mahdollisimman valmiit rakennussarjat.
Ajattelen kaksinkertaista autotallin rakennussarjaa, jossa on mitat 7,5x8,5 ja kattopalkki ulkokattoon + kaksi katto liukuporttia moottorilla ostetaan erikseen.

Kysyn, kuka toimittaa parempia rakennussarjoja ja on kokonaisuudessaan kannattavampi.

Avoin kaikille vinkkejä ja niksejä :)

Kiitos

DN
Tunnen useita, jotka ovat erittäin tyytyväisiä Lövångersiin. Mitä tulee kokoon, valitsisin varmaan 7,2 x 10,8, jotta mahtuu työpöytä ja varasto taakse. Pohjimmiltaan tontti taitaa määrittää muodon...
Onnea!
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.