Hei!
Yritän selittää pientä ongelmaa, jota minulla on...:S. Ongelma on se, että ostin talon muutama kuukausi sitten, ja nyt kun olen asettunut taloksi, kokeilin sytyttää takan tänä päivänä.
Ennen ensimmäistä kertaa sytyttämistä oli pieni halkeama itse etuosan ja laastin (tai miksi sitä sanotaankaan??) välissä, mutta nyt olen polttanut muutaman kerran ja se irtoaa yhä enemmän. Ongelma ei ole siinä, että savu tulisi sisään, vaan siinä, että liiallinen happi pääsee sisään ja halkoni palavat nopeasti loppuun. Nyt mietin, miten yksinkertaisimmin ratkaisisin tämän ongelman.
Haluaisin mieluiten välttää kaiken irrottamista, voiko laittaa jotain hyvää savea, laastia ympärille?? Tai voisiko, kuten haluaisin, porata reiän ja laittaa jonkin tyyppisen expander-pultin, tyypin (
http://www.byggmax.com/se-sv/Prod/PID-24134.aspx), mitä mieltä olette? Tai onko teillä mitään muuta ehdotusta?? Olen kiitollinen kaikista vastauksista!
Liitän kolme kuvaa tähän, olkaa hyvät ja katsokaa kuvat, ne puhuvat puolestaan!! Toivottavasti kuvat voivat antaa teille hyvän idean, kiitos kaikesta avusta //Johann