Hei
Västeråsissa on/oli F:a Idé-rum.
Todella hyvä paikka mennä saadakseen ideoita ja joissain tapauksissa tehdä ostoksia kohtuulliseen hintaan. (Jos löysi myyjän, ja jos tuotteet olivat varastossa)
Nyt ilmeisesti ovat menneet KK:hon. (taas)
Tietääkö kukaan, ovatko he avoinna ja/tai tuleeko varaston loppuunmyyntiä?
Olimme itse asiassa löytäneet osan jonka aioimme ostaa, mutta sitten he sulkivat ???
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.