Hei
Västeråsissa on/oli F:a Idé-rum.
Todella hyvä paikka mennä saadakseen ideoita ja joissain tapauksissa tehdä ostoksia kohtuulliseen hintaan. (Jos löysi myyjän, ja jos tuotteet olivat varastossa)
Nyt ilmeisesti ovat menneet KK:hon. (taas)
Tietääkö kukaan, ovatko he avoinna ja/tai tuleeko varaston loppuunmyyntiä?
Olimme itse asiassa löytäneet osan jonka aioimme ostaa, mutta sitten he sulkivat ???