5 197 lukukertaa ·
11 vastausta
5k lukukertaa
11 vastausta
Joku tietääkö, mikä tämän kiinnikkeen nimi on?
Talon omistaja
· Västerviks kommun
· 467 viestiä
Lamppukanta?
Ei tarvita standardia, sitä käytetään toiseen projektiin. Mutta olen utelias tietämään, mitä ne kutsutaan, koska tarvitsen enemmän.useless sanoi:
Nostan tämän ketjun ylös. Etsin neljä kappaletta näitä. Olen googlannut "u-kiinnike", "u-kannatin" ja "u-kaari" löytämättä oikeaa. Olen myös käynyt rakennusliikkeissä ja yrittänyt keksiä englanninkielistä käännöstä tilatakseni ulkomailta, mutta tuloksetta. Täytyyhän olla JOKU, joka myy kiinnikkeitä lampuille?
Näyttää siltä, että se voisi olla yksi IKEA:n lamppukiinnikkeistä. Tarkistaisin, onko se saatavilla varaosana heiltä.
Kaikkitietävä
· Västra götaland
· 10 938 viestiä
Jos sinulla on kulmahiomakone ja ruuvipenkki, voit helposti tehdä ne itse...Victor1980 sanoi:
Tämä ketju on bumpattu ylös. Olen etsimässä neljää tällaista. Olen googlannut itseni siniseksi "u-kiinnike", "u-kiinnitys" ja "u-kannatin" löytämättä oikeaa. Olen myös vieraillut rakennustavarataloissa ja yrittänyt keksiä englanninkielisen käännöksen tilatakseni ulkomailta, mutta ilman tulosta. Täytyyhän jossakin MYYDÄ kiinnikkeitä lampuille?
ja kierretappi...
Klikkaa tästä vastataksesi