Tietääkö kukaan, mikä tämän kiinnikkeen nimi on?
Käytetään kiinnittämään lamppuja kattoon/seinään.

Kiitos etukäteen!

• Metallikiinnike puisella lattialla, jota käytetään valaisinten kiinnittämiseen kattoon tai seinään.
On varmaankin vaikea löytää mitään standardimallia, joka sopii, jos se on mitä etsit?
Helpoin tapa on varmaan tarkistaa, onko se saatavilla varaosana juuri sinun lamppuusi.

Lamppukanta?

useless useless sanoi:
On varmaankin vaikeaa löytää mitään standardimallia, joka sopisi, jos se on se, jota etsit?
Helpoin tapa on tarkistaa, onko se saatavilla varaosina juuri sinun lampullesi.
Ei tarvita standardia, sitä käytetään toiseen projektiin. Mutta olen utelias tietämään, mitä ne kutsutaan, koska tarvitsen enemmän.

Nostan tämän ketjun ylös. Etsin neljä kappaletta näitä. Olen googlannut "u-kiinnike", "u-kannatin" ja "u-kaari" löytämättä oikeaa. Olen myös käynyt rakennusliikkeissä ja yrittänyt keksiä englanninkielistä käännöstä tilatakseni ulkomailta, mutta tuloksetta. Täytyyhän olla JOKU, joka myy kiinnikkeitä lampuille?

Näyttää siltä, että se voisi olla yksi IKEA:n lamppukiinnikkeistä. Tarkistaisin, onko se saatavilla varaosana heiltä.

P
Onhan se tosiaankin vain taivutettu metallilevy, ei liian monimutkainen valmistus normaalilahjakkaalle henkilölle:)

• Tykkään
optimum ja 1 muu
  • Laddar…
Victor1980 Victor1980 sanoi:
Tämä ketju on bumpattu ylös. Olen etsimässä neljää tällaista. Olen googlannut itseni siniseksi "u-kiinnike", "u-kiinnitys" ja "u-kannatin" löytämättä oikeaa. Olen myös vieraillut rakennustavarataloissa ja yrittänyt keksiä englanninkielisen käännöksen tilatakseni ulkomailta, mutta ilman tulosta. Täytyyhän jossakin MYYDÄ kiinnikkeitä lampuille?
Jos sinulla on kulmahiomakone ja ruuvipenkki, voit helposti tehdä ne itse...

• Tykkään
Nicke-85
  • Laddar…
ja kierretappi...

• Tykkään
JuggeH
  • Laddar…
P
Tai pieni mutteri + superliima:)

• Tykkään
Jacoblj
  • Laddar…
richardtenggren
Tai gängpressande-ruuvi :)

• Tykkään
Dan_Johansson
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.