Purkanut keittiöelementit 30-luvun asunnosta. Seinä koostuu muutaman cm laastista, jota seuraa kova, tumma ja "jyväinen" materiaali. En kuitenkaan näe sitä huokoista, "kuplivaa" rakennetta, josta sinibeton tunnetaan. Voisiko mahdollisesti olla iskulaattoja?