2 617 lukukertaa ·
3 vastausta
3k lukukertaa
3 vastausta
Irrota vapaasti seisova pesuallas työtasosta
Minulla on sekoittaja, joka tarvitsee vaihtoa. Valitettavasti siihen ei pääse käsiksi ilman, että nostaa pois vapaasti seisovan pesualtaan työtasolta. Käsittääkseni se on liimattu seinään ja työtasoon jonkinlaisella sinitarran kaltaisella harmaalla liimalla. Koko allaskaluste on "kallistunut" hieman, joten se on jo irronnut seinästä ja siinä on noin millimetrin välimatka tähän. Tätä voin myös korjata, jos saan sen ensin irti.
Ongelma, johon törmään, on että se on kuin liimautunut kiinni työtasoon. Onko vinkkejä?
Ongelma, johon törmään, on että se on kuin liimautunut kiinni työtasoon. Onko vinkkejä?
Rickard.
Jäsen
· Riktiga Norrland
· 7 428 viestiä
Rickard.
Jäsen
- Riktiga Norrland
- 7 428 viestiä
Se on todennäköisesti tavallista silikonia. Ja silloin on partakoneenterä/taittoteräveitsi minun vinkkini ilman, että olen nähnyt miltä se näyttää. Yritä saada veitsi alle ja leikata saumaa samalla kun nostat varovasti.
Parempi myöhään kuin ei milloinkaan; se oli osaamattomuus joka piti lavuaarin kiinni 
Kun tunkkasin pääni tarpeeksi syvälle kaappiin, näin kaksi tukevat pulttia, joita mattoveitselläni ei ollut todellista mahdollisuutta vastaan. Kun ne olivat poissa, lavuaarin poistaminen ei ollut enää suurempi haaste.
Kun tunkkasin pääni tarpeeksi syvälle kaappiin, näin kaksi tukevat pulttia, joita mattoveitselläni ei ollut todellista mahdollisuutta vastaan. Kun ne olivat poissa, lavuaarin poistaminen ei ollut enää suurempi haaste.
Klikkaa tästä vastataksesi