Olen vetämässä laajakaistaa taloon ja asentamassa myös pistorasioita. Minulla on väliseinä, johon aion laittaa kaksi rotdosaa molemmille puolille seinää. Olen poistanut oven ja ajattelin painaa putken oven yläpuolelle (ethernet-kaapelille). Ongelma on, että oven ympäri on U-muotoinen pelti (metallireunus?).
Voiko ylintä näistä metallireunoista(?) irrottaa? Jotta pääsisi käsiksi yläpuolelle?
Metallireunuksessa on jatkuvia "reikiä", joten mielestäni putki pitäisi pystyä vetämään yläpuolelle.
Olen liittänyt kuvia siitä, miltä se näyttää.
Mikä todennäköisesti pitää reunuksen(?) kiinni oven yläpuolella? Ne harvat kipsi/metalli ruuvit, jotka ovat paikallaan tai onko kyseessä jonkinlaiset kiinnityspinnat metallireunusten(?) välillä?

• Rakennetun oven karmien välinen U-muotoinen metallikehikko, jonka yläpuolella on vaatehenkari.
  • Oveton seinä, jossa näkyy metallirakenne ja kipsilevyjä. Aukko on esillä ethernetkaapelin asennusta varten.
  • Innervägg med borttagen dörr, metallregel synlig ovan dörröppning, hål för rotdosor markerade, trappa och förvaring i bakgrunden.
  • Rakenteellinen näkymä oviaukon yläpuolelta, jossa näkyy altistettu kipsilevy ja U-muotoinen metalliprofiili.
S
saa olla vain ruuvattu. voi olla liimattu

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.