Niin olisi pitänyt tehdä, jos ei olisi ollut niin hidas kuin minä. Olemme jo naulanneet aluslaudoituksen ja laittaneet aluskatteen. Nyt minun täytyy saada se aikaiseksi alhaalta päin. Kuinka suuri ilmavirtaus tarvitaan? Riittääkö, että poraan reiät niihin palkkeihin, jotka ovat osastojen jakajia?