Hei
Olemme rakentamassa taloomme laajennusta, joka näyttää puolikkaalta heksagonilta. Jos ymmärrätte.
Nyt mietin katon tuuletusrakoa. Onko pakollista olla tuuletusrako, jos käytetään selluvillaeristystä katossa?
Tarkoitan, että on hankalaa saada aikaan tuuletusrako, kun kattotuolit yhdistyvät harjalle kuin viuhka.
Aiomme lisäksi asentaa peltikattoa suoraan räystäslautoihin, joten homeestopeja ei voi käyttää. On joitain kuvia siitä, miltä katto näyttää projektiketjussa. Katson, jos voin linkittää sen tähän
http://www.byggahus.se/forum/social...lrenovering-av-140-m2-hus-i-sodermanland.html
 
Sinun täytyy pitää tuuletus. Kuinka pitkälle se on edennyt?

Paras tapa on naulata masonit kattotuoleihin. Sitten vähintään yksi 25*50 ennen kuin naulaatte raakapontin, jotta siellä on ilmarako.
 
Niin olisi pitänyt tehdä, jos ei olisi ollut niin hidas kuin minä. Olemme jo naulanneet aluslaudoituksen ja laittaneet aluskatteen. Nyt minun täytyy saada se aikaiseksi alhaalta päin. Kuinka suuri ilmavirtaus tarvitaan? Riittääkö, että poraan reiät niihin palkkeihin, jotka ovat osastojen jakajia?
 
Viimeksi muokattu:
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.