3 096 lukukertaa ·
5 vastausta
3k lukukertaa
5 vastausta
Ilmanvaihto talo 1963 asbesti vai ei?
Hei kaikki,
Ajattelin esittää kysymyksen meidän 60-luvun talosta.
Meillä on vanha ilmanvaihtokanava, joka minun täytyy purkaa ja tukkia, kun uusi ilmanvaihtojärjestelmä asennetaan keittiöön.
Ongelmana on, että vanha järjestelmä on liian matalalla ja haluan laskea kattoa. Olen epävarma, onko se lasikuitua vai asbestiä.
Olemme aiemmin lähettäneet analyysin keittiön laatoista, jotka eivät olleet asbestia, mutta ajattelin kysyä ensin ennen kuin lähetän tämän.
Kiitos etukäteen!
"Anteeksi, jos minun suomen kieleni ei ole täysin oikea, puhun englantia"
Ajattelin esittää kysymyksen meidän 60-luvun talosta.
Meillä on vanha ilmanvaihtokanava, joka minun täytyy purkaa ja tukkia, kun uusi ilmanvaihtojärjestelmä asennetaan keittiöön.
Ongelmana on, että vanha järjestelmä on liian matalalla ja haluan laskea kattoa. Olen epävarma, onko se lasikuitua vai asbestiä.
Olemme aiemmin lähettäneet analyysin keittiön laatoista, jotka eivät olleet asbestia, mutta ajattelin kysyä ensin ennen kuin lähetän tämän.
Kiitos etukäteen!
"Anteeksi, jos minun suomen kieleni ei ole täysin oikea, puhun englantia"
Talon omistaja
· Småländska höglandet
· 5 655 viestiä
Mielestäni tämä näyttää olevan tyypillinen tapaus asbestia. Jos aiot poistaa kanavan, yritä saada se pois kokonaisena. Silloin et altistu asbestipölylle.
Epätyypillistä, että tapaus on näin selvä, täällä ei tule keskustelua siitä, onko joku vainoharhainen!
Jos mahdollista, voi kostuttaa sen ja alueen ennen kuin aloittaa sen purkamisen, silloin on vähemmän riski pölylle, ja se pöly, mikä syntyy, tarttuu kosteuteen ja on helppo pyyhkiä pois kankaalla, jonka jättää yhdessä muun kanssa.
Jos mahdollista, voi kostuttaa sen ja alueen ennen kuin aloittaa sen purkamisen, silloin on vähemmän riski pölylle, ja se pöly, mikä syntyy, tarttuu kosteuteen ja on helppo pyyhkiä pois kankaalla, jonka jättää yhdessä muun kanssa.
Klikkaa tästä vastataksesi