Tiedän, että se on puhki kulunut aihe, mutta kyllähän siitä tulee vähän vainoharhainen.
"Bilhandlarpaneler" liimattuna lastulevyyn (luultavasti 1978, mahdollisesti aikaisintaan 1975) tällä liimalla, voiko siinä olla asbestia? Arvelisin sen olevan kontaktliimaa.
Mutta sillä ei oikeastaan ole väliä.........vaikka liimassa onkin asbestia, se ei kuitenkaan eritä mitään. Ei enempää kuin mitä ilmassa on normaaleja määriä asbestia. Uskokaa tai älkää, mutta jokainen hengittää sisään asbestia joka päivä.............hyvin pieniä määriä, mutta kuitenkin.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.