hei,

ensimmäinen viesti tässä upeassa foorumissa. toivon apua. Aion sulkea kellari-ikkunan, joka on kiinni perustuksessa, joka koostuu leca:sta ja rappauksesta. Mitä materiaalia minun pitäisi käyttää? En halua poistaa ikkunaa, vaan muurata sen vain umpeen...
 
Leca ehkä..?
 
Miksi et saisi poistaa ikkunaa? Ei ole hyvä idea jättää ikkunaa seinään upotettuna. Jos haluat sulkea sen väliaikaisesti, voit ehkä käyttää kuitusementtilevyjä, kuten Minerit, ja peittää sillä.
 
Oi, luin huolimattomasti. Kuulostaa tosi oudolta pitää ikkuna seinässä, tietenkin poistat sen.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.