N niklasp85 #1 Jäsen · Gävleborgs län · 137 viestiä 28 mar 2014 klo 16:14 niklasp85 Jäsen Gävleborgs län 137 viestiä 28 mar 2014 klo 16:14 #1 Hei! Yläosa listoistani tulee olemaan kuten ikkunassa liitetyssä kuvassa. Onko olemassa fiksua tapaa taivuttaa blåtblekin siellä vai täytyykö minun pyytää peltiseppää tekemään valmiin tippalistaan kulmalla? Kiitos etukäteen Viimeksi muokattu: 28.11.2014
Hei! Yläosa listoistani tulee olemaan kuten ikkunassa liitetyssä kuvassa. Onko olemassa fiksua tapaa taivuttaa blåtblekin siellä vai täytyykö minun pyytää peltiseppää tekemään valmiin tippalistaan kulmalla? Kiitos etukäteen
H huggan #2 Jäsen · Karlskrona · 7 087 viestiä 28 mar 2014 klo 17:09 huggan Jäsen Karlskrona 7 087 viestiä 28 mar 2014 klo 17:09 #2 Se taitetaan paikan päällä. Vain vähän leikkaamalla niin se on valmis.
N niklasp85 #3 Jäsen · Gävleborgs län · 137 viestiä 28 mar 2014 klo 19:19 niklasp85 Jäsen Gävleborgs län 137 viestiä 28 mar 2014 klo 19:19 #3 Vai niin, se ei siis ole niin hankalaa. On olemassa satoja oppaita siitä, miten leikataan alempi, mutta en ole löytänyt mitään ylemmälle...
Vai niin, se ei siis ole niin hankalaa. On olemassa satoja oppaita siitä, miten leikataan alempi, mutta en ole löytänyt mitään ylemmälle...