3 356 lukukertaa ·
10 vastausta
3k lukukertaa
10 vastausta
Ikea-taso, aukileikkaus
Jäsen
· Västmanland
· 261 viestiä
Kaikkitietävä
· Västra götaland
· 10 922 viestiä
Japp.
Jäsen
· Västmanland
· 261 viestiä
Kiitos, voinko vain sahata irti kuviosahalla sitten?
Kaikkitietävä
· Västra götaland
· 10 922 viestiä
Toimi loistavasti viime kerralla kun tein sen!
He vain jyrsivät osan, jotta se ei mene rikki kuljetuksessa. Varmista, että pistosahan terä ei ole liian lyhyt. Aina on riski, että pistosaha voi "hypätä" työtason päälle ja aiheuttaa vahinkoa.
Minä käytän yleensä multicutteria (feinsaha).
Minä käytän yleensä multicutteria (feinsaha).
Jäsen
· Västmanland
· 261 viestiä
Ikea on valitettavasti valmistanut sen väärillä mitoilla, joten meidän täytyy leikata sitä ja jatkaa palalla, tarvitaanko jotain liittämiseen? Näyttää siltä, että se pitäisi pultata alle? Mikä on lyhin pala, jonka voi liittää näyttämään hyvältä?
Rakennusveteraani
· 2 742 viestiä
Jos Ikea on tehnyt virheen, heidän on korjattava se. Uusi oikea levy ilman kustannuksia teille.
Teidän ei pitäisi joutua paikkailemaan ja korjaamaan uusia levyjä.
Teidän ei pitäisi joutua paikkailemaan ja korjaamaan uusia levyjä.
Jäsen
· Västmanland
· 261 viestiä
He ovat tehneet virheen mutta muutto on ensi viikolla ja ei ole aikaa odottaa toimitusta 6 viikkoa, vaihtoehtoisesti tämän on oltava väliaikainen.
Vaikea todistaa että Ikea on tehnyt virheen, he varmaan syyttävät meitä.
Vaikea todistaa että Ikea on tehnyt virheen, he varmaan syyttävät meitä.
Jos he ovat tehneet virheen ja aiot reklamoida, on tärkeää, ettet asenna levyä, mutta vaikuttaa siltä, että ette ajattele toimia näin. Piirustus ja kuvaus siitä, mikä on väärin, niin voitte varmasti saada hyviä neuvoja.F Fredrik_1976 sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi
