Ellei muuten, aseta muutama pala itse etäisyydelle ja testaa, mielestäsi heiluuko se. Selviän kumminkin!

Mikael_L
Lisäksi kaikkeen mitä mainitsin eduiksi, haluan lisätä, että edut eivät ole erityisen suuria, kuten minä näen sen.
Mutta jos ei ole mitään tai vain minimaalisia haittoja, en näe syytä olla saamasta niitä (pieniä) etuja, jotka voin saada. Jos säästän yhden tai muutaman prosenttiyksikön energiaa seinillä, säästän siten jonkin verran rahaa vuodessa.

Mutta siksi kirjoitan tänne, toivon, että joku huomaa aukon päässäni, miksi tämä on niin tyhmää.
Propellitukipuut ja hutera seinät ovat asioita, joita täytyy harkita ja miettiä tarkemmin.

Mikael_L
Peltilista voi kyllä olla ratkaisu, mutta mitä sellaiset oikein maksavat?
Beijersin verkkosivuilta löydän hinnan 22:-/metri.
Mutta mietin, mitä oikeastaan voisin maksaa niistä? Onko joku, joka tietää suunnilleen, mikä hinta on suuremmille asiakkaille? Minulla on alennuksia, jotka asettavat minut jonnekin byggmaxhintojen ja puuseppäfirmojen välille.

Mikael_L sanoi:
Mutta minun täytyykin kysyä, suunnitteletteko 45x95 olevan vaakasuora vai pystysuora?
Pystysuora ajattelin, kuten oikeanpuoleinen kuva.

Onko karkea sääntö ulkopuolella hammarbandet varten kantaa mahdollista golvbjälklag? Jos näin on, en näe mitään ongelmia ratkaisussasi!

Rent spontaanisti näen suuremman hyödyn käyttää 36x195 viistettyjä reunoja, sillä todellinen asennuspinta/kylmäsilta vaakasuoraan päin on noin 30x45 mm pistemäinen kylmäsilta. Täysin eri hinta näillä on ostoslistallani ainakin, edellisessä listassa ne ovat 17,20 kr metri :D

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.