Hei! Tietääkö kukaan, mistä voisin saada I-balk jostain? Asun Tukholmassa. Olen kiitollinen kaikesta avusta!
 
Kiitän nöyrimmästi erinomaisista vinkeistä Forumgurulta MathiasS!!! Petter
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.