onko olemassa jotakin ohjelmaa, jolla voi laskea i-palkin lujuuden? Tällaisia ohjelmiahan on liimapuupalkkeille.

nyt olen ratkaissut sen järjestämällä huonekalut uudelleen niin, että aukko on pienempi & silloin siihen tulee pieni näkyvä liimapuupalkki.

kysymys on nyt, mihin kattokorkeuteen minun pitäisi asettua?

huone on noin 3x3m, ja siinä on poikittainen palkki katossa, joka ulottuu 20cm alaspäin.
ensimmäinen osa voi ilman ongelmaa olla 240 korkeudeltaan & toinen osa voi olla 240 palkin lähellä, mutta katto kallistuu niin, että se on 220 kauemmassa päässä.

nyt luulen, että kalteva katto ei ole kovin siisti, jos seinällä on laattoja, koska kallistus näkyy niin selvästi.

pitäisikö kaikki laskea 220:een tai vain palkista ja siitä eteenpäin? silloin palkki ei ulkone, koska katto on samalla korkeudella kuin palkin alareuna.

Hyvä kysymys, on varmaan vaikea vastata, jos ei ole nähnyt huonetta.
Isäni rakentaa juuri nyt kylpyhuonetta kattolaskulla, huone on myös noin 3x3m ja katto kallistuu noin 2,20:sta 2,50:een.
Hän aikoo myös laatoittaa koko kylpyhuoneen, mutta en usko, että se näyttää oudolta, pikemminkin siitä tulee varmaan pieni "hauska" yksityiskohta kylpyhuoneessa.
Mutta ehkä se on erilaista, jos katossa on palkki, en tiedä ???

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.