8 015 lukukertaa ·
6 vastausta
8k lukukertaa
6 vastausta
Hyvä ruuvi tai muu vaihtoehto listalle
Minulla on ovenlistan, jota en oikein osaa päättää miten kiinnittää.
Naulaaminen on vähän hankalaa, koska ovi on liukuovi, ja naula ei saa mennä liian pitkälle, ja lisäksi seinässä on hieman liikaa joustoa, jotta haluaisi käyttää vasaraa (ei pääse pitämään vastaan ilman, että purkaa oven + peitelistat). Naulapyssy lyhyillä nauloilla saattaisi toimia, mutta en ole kovin innostunut ostamaan jälleen yhtä vempainta, jolle minulla ei ole suurta tarvetta.
Ajatukseni oli siis ruuvata ja tasoittaa päälle, mutta näyttää vaikealta löytää tarpeeksi pieniä ruuveja kapealla uppokantaisella päällä. (Listat ovat profiloituja, joten isompien kantojen tasoittaminen siististi on hankalaa.)
Liimaaminen ei myöskään tunnu hyvältä vaihtoehdolta.
Naulaaminen on vähän hankalaa, koska ovi on liukuovi, ja naula ei saa mennä liian pitkälle, ja lisäksi seinässä on hieman liikaa joustoa, jotta haluaisi käyttää vasaraa (ei pääse pitämään vastaan ilman, että purkaa oven + peitelistat). Naulapyssy lyhyillä nauloilla saattaisi toimia, mutta en ole kovin innostunut ostamaan jälleen yhtä vempainta, jolle minulla ei ole suurta tarvetta.
Ajatukseni oli siis ruuvata ja tasoittaa päälle, mutta näyttää vaikealta löytää tarpeeksi pieniä ruuveja kapealla uppokantaisella päällä. (Listat ovat profiloituja, joten isompien kantojen tasoittaminen siististi on hankalaa.)
Liimaaminen ei myöskään tunnu hyvältä vaihtoehdolta.
Grundstött
· Halland
· 28 345 viestiä
Ne nuo ruuvit ovat hieman hankalia!
Jos jotain menee pieleen ja haluaisi irrottaa ne, se on käytännössä mahdotonta.
Tämä johtuu pään alapuolisesta "vastakierretyksi" osasta.
(Ja kyllä, minulla on niitä paljon seinäpaneeleissani.
Mutta listoihin ja rimoihin käytän mieluummin dyckert)
Liimaaminen kuulostaa hyvältä!
Aion kokeilla sitä huomenna ikkunalistaan No More Nails -liimalla.
Toivota onnea
Jos jotain menee pieleen ja haluaisi irrottaa ne, se on käytännössä mahdotonta.
Tämä johtuu pään alapuolisesta "vastakierretyksi" osasta.
(Ja kyllä, minulla on niitä paljon seinäpaneeleissani.
Mutta listoihin ja rimoihin käytän mieluummin dyckert)
Liimaaminen kuulostaa hyvältä!
Aion kokeilla sitä huomenna ikkunalistaan No More Nails -liimalla.
Toivota onnea
Jäsen
· Västernorrland
· 12 037 viestiä
pienet klipsinaulat ehkä? Naulasin kaikki koristelistoitukset vanhempien talossa niillä. Mutta täytyy olla varovainen lopussa, koska ne täytyy usein upottaa tasaisella talttapäällä, jos lyö ne syvennykseen. Jos on tarkka, lopputulos on lähes huomaamaton eikä vaadi jälkityötä. Vähän kuin ampuisi naulapyssyllä, mutta manuaalisesti.
Klikkaa tästä vastataksesi