Minulla on 4 reikää, kooltaan 18-20 mm, luonnonkivessä kuten kuvassa, joihin tarvitsen kiinnityksen. Onko jossain myynnissä näin isoja pluggeja? Portit asennetaan kahden luonnonkiven väliin, joten kiinnityksen on kestettävä jonkin verran painoa. Keskelle kiveä aion kiinnittää 45 mm syvät tukipuut, jotka toimivat etäisyyssäädin ennen kuin portti asennetaan.
Viimeisin ideani on laittaa ruostumatonta kierretankoa, sopivasti M12 tai M16, reikiin ja sitten kiinnittää jollakin sopivalla aineella, joka tarttuu kuin kivi kivessä. Mutta mitä minun pitäisi käyttää siinä tapauksessa? Ajatuksena on porata reikä suoraan 45 mm tukipuun läpi, joka tulee ulkopuolelle. Sitten uppokantaa ulkopuolelta ja kiinnittää tukevasti. Koska portti tulee ulkopuolelle, ei näy, että olen uppokantanut ja laittanut mutterin ulkopuolelle, koska portti peittää sen.
Ankkurimassa (sama kuin Kemankare) kuten kirjoitettu yllä. Käytä tavallista tiivistesuutinta. Itse asiassa sinun pitäisi asettaa saranat suoraan reikiisi jonkin vastaavan mukaisesti (ilman mutteria tietenkin)
Eikö pitäisi toimia asettaa pitkä mutteri ankkurimassalla?
Mikä sitten tarkoittaa, että voisi saada säätömahdollisuuden saranaan (sellainen viestissä #5).