Jordgubbkiwi
Olen varmaan etsinyt jokaisen kaupan ja verkkokaupan tähän mennessä.
Onko joku tällä foorumilla, joka tietäisi mistä voin löytää en förbindelsemutter/hylsmutter tai mikä se nyt onkaan. (Olen etsinyt monilla nimivariaatioilla)

Sen täytyy olla m8, 35mm, ruostumaton. Enemmän heavy duty kuin huonekalupuolen. (mieluiten kuusiokolo) kupera molemmilta puolilta.
Sen täytyy olla perävaunuun, johon täytyy pystyä kiristämään molemmista päistä, mutta se ei saa ulottua yhtään ulos, siksi kupera.

• Kuvassa on metallinen hylsymutteri, jossa on kuusioavainaukko ja pyöristetty pää.
  • Rostfri M8 förbindelsemutter med kullrig yta och insexhuvud, visas i tre perspektiv. Används för släpvagnsmontering, utan utskjutande delar.
Tällaiset eivät ole suoraan mitään standardituotteita.

Jordgubbkiwi
S Stefan1972 sanoi:
Tällaiset eivät ole suoraan mitään standardituotteita.
Ei, ja siksi niitä on vaikea löytää.

Ajatteletko ehkä tavallista pitkää mutteria? Niitä löytyy sieltä täältä.

Pitkä mutteri metallia, kuusikulmainen muoto, kierteitetty kauttaaltaan.

• Tykkään
Jordgubbkiwi
  • Laddar…
Mutta pointtini on, että kaikki kiinnityselementit, joihin törmää ruuvatessa, eivät ole standardituotteita, vaan tehty johonkin erityiseen tarkoitukseen eikä niitä ole poimittu mistään katalogista. Jos tarve on muutamia tuhansia, ei ole kovin kallista aloittaa jotain piirustuksen pohjalta. Joten se, mitä etsitään tai mitä on nähty jossain, saattaa olla olemassa vain "alkuperäisosana". Olen itse nähnyt tällaisia vain huonekaluissa ja M6 kuten sanottu........ Mutta minulla on myös joku heikko muistikuva jostain järeämmästä..... Oletko käynyt läpi ikean kaikki laatikot?

Jordgubbkiwi
Johan Gunverth Johan Gunverth sanoi:
Ajatteletko ehkä tavallista pitkämutteria? Niitähän löytyy sieltä täältä.

[kuva]
Olen ajatellut näitä eräänlaisena hätävararatkaisuna.
Vanhat, jotka irrotin (lue: rikoin), ovat hylsy toisessa päässä + pultti toisessa. Eli vain kaksi osaa. Reikä on täysin pyöreä, joten nämä kulmikkaat olisivat hätäratkaisu.

Jordgubbkiwi
D Drosen sanoi:
[linkki]

Samma artikel som du har bild på i ditt inlägg
Det är för klent material tyvärr. Dessa till möbler känner jag väl till, och har hemma.

Jordgubbkiwi Jordgubbkiwi sanoi:
Olen miettinyt näitä eräänlaisena hätävarana.
Vanhat, jotka vedin pois (lue: revin rikki), ovat hylsy toisessa päässä + pultti toisessa. Eli vain kaksi osaa. Reikä on täysin pyöreä, joten nämä kulmikkaat olisivat silloin hätävara.
Pyöreitä (sylinterimäisiä) vastaavia löytyy rakennusmarkkinoilta, kuten Hornbach ja Bauhaus.

Jordgubbkiwi
On pyöreitä (sylinterimäisiä) vastaavia rakennusmarkkinoilla, kuten Hornbach ja Bauhaus
Olin juuri Bauhausissa ja sain kieltävän vastauksen.
Hornbachia ei ole täällä, enkä löydä mitään heidän verkkosivuiltaan.

Jordgubbkiwi Jordgubbkiwi sanoi:
Kävin juuri Bauhausissa ja sain kieltävän vastauksen. Hornback ei ole täällä, enkä löydä mitään heidän verkkosivustoltaan.
Ei, ne kuuluvat erikoisvalikoimaan, joka heillä on ainakin Göteborgissa. Ostin nimittäin sellaisia jatkomuttereita viime viikolla luodakseni sisäisen kiinnityselementin betoniin upotettua kierretankoa vasten.
https://www.hornbach.se/p/skarvmutter-dresselhaus-rund-8x40mm/8699833/

Skarvamutteri, sylinterin muotoinen ja metallinen, kiererekillä, käytetään liittämään kierrevarsi betoniin.

Jordgubbkiwi
Ei, ne löytyvät erikoisvalikoimasta, jota heillä on ainakin Göteborgissa. Ostin nimittäin sellaisia jatkomuttereita viime viikolla luodakseni sisäisen kiinnityselementin betonin sisään upotetulle kierretangolle.
[linkki]

[kuva]
Kiitos!
Olen lähettänyt sähköpostia parille perävaunuasiantuntijalle, joten jos he eivät voi auttaa minua, täytyy tilata tällainen :)

Niitä kutsutaan myös ”gänghylsa”.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.