Olen varmaan etsinyt jokaisen kaupan ja verkkokaupan tähän mennessä.
Onko joku tällä foorumilla, joka tietäisi mistä voin löytää en förbindelsemutter/hylsmutter tai mikä se nyt onkaan. (Olen etsinyt monilla nimivariaatioilla)
Sen täytyy olla m8, 35mm, ruostumaton. Enemmän heavy duty kuin huonekalupuolen. (mieluiten kuusiokolo) kupera molemmilta puolilta.
Sen täytyy olla perävaunuun, johon täytyy pystyä kiristämään molemmista päistä, mutta se ei saa ulottua yhtään ulos, siksi kupera.
Mutta pointtini on, että kaikki kiinnityselementit, joihin törmää ruuvatessa, eivät ole standardituotteita, vaan tehty johonkin erityiseen tarkoitukseen eikä niitä ole poimittu mistään katalogista. Jos tarve on muutamia tuhansia, ei ole kovin kallista aloittaa jotain piirustuksen pohjalta. Joten se, mitä etsitään tai mitä on nähty jossain, saattaa olla olemassa vain "alkuperäisosana". Olen itse nähnyt tällaisia vain huonekaluissa ja M6 kuten sanottu........ Mutta minulla on myös joku heikko muistikuva jostain järeämmästä..... Oletko käynyt läpi ikean kaikki laatikot?
Ajatteletko ehkä tavallista pitkämutteria? Niitähän löytyy sieltä täältä.
[kuva]
Olen ajatellut näitä eräänlaisena hätävararatkaisuna.
Vanhat, jotka irrotin (lue: rikoin), ovat hylsy toisessa päässä + pultti toisessa. Eli vain kaksi osaa. Reikä on täysin pyöreä, joten nämä kulmikkaat olisivat hätäratkaisu.
Olen miettinyt näitä eräänlaisena hätävarana.
Vanhat, jotka vedin pois (lue: revin rikki), ovat hylsy toisessa päässä + pultti toisessa. Eli vain kaksi osaa. Reikä on täysin pyöreä, joten nämä kulmikkaat olisivat silloin hätävara.
Pyöreitä (sylinterimäisiä) vastaavia löytyy rakennusmarkkinoilta, kuten Hornbach ja Bauhaus.
Ei, ne löytyvät erikoisvalikoimasta, jota heillä on ainakin Göteborgissa. Ostin nimittäin sellaisia jatkomuttereita viime viikolla luodakseni sisäisen kiinnityselementin betonin sisään upotetulle kierretangolle.
[linkki]
[kuva]
Kiitos!
Olen lähettänyt sähköpostia parille perävaunuasiantuntijalle, joten jos he eivät voi auttaa minua, täytyy tilata tällainen