Haha herregud nej orkar iiinte göra om det. Tog ju evigheter att bygga ramen. Tveksamt om den kan användas igen. Måste först iaf se hur ovansidan blir. Är det inga spår eller massa sprickor och det kan slipas snyggt så behåller jag denna. Skiter i hur undersidan ser ut.
Ja ja, ja ja, ja ja, ja ja; varför ei siis voisi käyttää formen igen? En sån form borde du ledigt kunna använda mer än 10 gånger. Och jag tror som föregående talare, på tredje försöket har du antagligen nåt som går att använda. Kör på expanderbruk vid försök 2.
Ajattelen enimmäkseen, että se menettää vakautta, jos aion jatkaa ruuvien kiertämistä sisään ja ulos. Minulta kesti kaksi päivää saada laidan kappaleet juuri oikealle paikalleen. Mutta teoriassa se on mahdollista. Aika hankalaa kuitenkin.
Kuinka monta päivää minun pitäisi jatkaa kastelua? Onko mitään järkeä jatkaa viikon jälkeen?
Ajattelen enemmän sitä, että se menettää vakautta, jos minun pitää ruuvata ruuveja sisään ja ulos. Kesti kaksi päivää saada reunukset aivan oikeaan asentoon. Mutta teoriassa se on mahdollista. Mutta melko hankalaa.
Kuinka monta päivää minun pitäisi kastella? Onko järkeä jatkaa viikon jälkeen?
Neljä vuorokautta suosittelee Finja, nyt haluamme nähdä tuloksen!
Kun betoni alkaa vaaleta, voit harkita muotin purkamista, kastelemaan viikon ajan lisää, niin kauan kuin kastelet, se ei vaalene. Sen jälkeen voit poistaa muovin ja antaa sen kuivua. Betoni palaa 100 vuotta, sen jälkeen sen lujuus alkaa heikentyä.
Kun betoni alkaa vaalentua, voit harkita muotin purkamista, kastella vielä viikon ajan, niin kauan kuin kastelet, se ei vaalene. Sen jälkeen voit poistaa muovin ja antaa sen kuivua, betoni "palaa" 100 vuotta sen jälkeen se heikkenee
Tämä kaveri lähetti äskettäin videon työtasosta, joka on samanlainen kuin sinun. Eli suurella reiällä. Muistaakseni se oli jokin betonisekoitus erityisesti työtasoja varten, jota on Amerikassa, mutta ehkä siitä voi silti olla vähän apua?
Näytti sekoittavan sitä erittäin kuivasti minun silmissäni, ja sitten sekoittaa massan täyttääkseen aukkoja.
Mitä pidempään odotat, sitä parempi, kastele vielä viikon ajan, ja anna sitten kuivua kunnes se vaalenee, se jatkaa palamista vielä pitkään. Halkeamia syntyy, kun vesi poistuu liian nopeasti, esim. talon perustus on melkein mahdotonta välttää halkeamia, silloin se pitäisi imuroida.
Mitä pidempään odotat, sitä parempi, kastele vielä viikko ja anna sitten kuivua niin, että se muuttuu valkoiseksi, se jatkaa palamista pitkään.
Halkeamia syntyy, kun vesi poistuu liian nopeasti, esim. on melkein mahdotonta, ettei talon perustukseen tulisi halkeamia, silloin se pitäisi imuroida tyhjiössä
Hahaha olisi hauskaa imuroida tyhjiössä betoninen työtaso. Olin itse asiassa töissä muutama viikko sitten, missä imuroimme lattiat tyhjiössä. Sellaista ei nähdä niin usein nykyään, sanovat ne, jotka olivat mukana 80-luvulla.
Nyt on työtaso kovettunut tarpeeksi ja olen poistanut kehyksen. En ole kuitenkaan vielä kääntänyt sitä. Nyt minulla on muutama kysymys:
1. Hiotaanko myös alapuolta yleensä hieman?
2. Tarvitseeko alapuoli käsittelyä?
3. Miten kääntäisin sen parhaiten sen perusteella, mitä näette kuvassa?
Nyt työtaso on kovettunut tarpeeksi ja olen poistanut kehyksen. En ole kuitenkaan vielä kääntänyt sitä. Nyt minulla on vähän kysymyksiä:
1. Hioaanko myös alapuolta jonkin verran?
2. Tarvitseeko alapuoli käsittelyä?
3. Miten käännän sen parhaiten kuvan tilanteen perusteella?
[kuva]
3: laita kaksi rimaa päälle ja ruuvaa "ho-hålen" läpi, ja kiristä reunoista, se on minun ehdotukseni... Pitäisi pystyä kääntämään ilman että se menee rikki....
3: laita kaksi ruuvia päälle ja ruuvaa "ho-hålet" läpi, ja kiinnitä ulkoreunoihin, tämä on minun ehdotukseni ... Pitäisi pystyä kääntämään ilman, että se katkeaa....
Ja sitten sen pitää vain maata näiden kahden ruuvin päällä?