Mietin, kannattaako puupaneeli kääntää, jos se on huonossa kunnossa.

Mitä seurauksia siitä voi tulla? Onko riski, että käännän lahoa itse puurunkoon vai?
 
Vähän riippuen siitä, millainen julkisivu sinulla on, laudat eivät näytä samanlaisilta molemmilta puolilta. Useimmille pystysuuntaisille paneeleille käytetään halkaistua puutavaraa, jolla on yksi höylätty puoli ja kolme "halkaistua". Kun käännät tällaisen puutavaran, se näyttää hieman oudolta.

Jos laudat ovat niin huonossa kunnossa, vaihtaisin ne kokonaan.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.