Onko kenelläkään kokemusta höjslev 2-kupigt tiilestä, olen saanut ongelmia toimituksen kanssa, voimakkaita jälkiä heidän tuotannostaan, jotka heidän mukaansa on jossain määrin hyväksyttävä.
 
Vaihdoinkin höjslev 2-kupigt viime vuonna, eikä minulla ole merkkejä tuotannosta. Mielestäni niiden laatu oli tasainen.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.