S Spif1 #1 Jäsen · 1 viesti 22 elo 2005 klo 22:13 Spif1 Jäsen 1 viesti 22 elo 2005 klo 22:13 #1 Onko kenelläkään kokemusta höjslev 2-kupigt tiilestä, olen saanut ongelmia toimituksen kanssa, voimakkaita jälkiä heidän tuotannostaan, jotka heidän mukaansa on jossain määrin hyväksyttävä.
Onko kenelläkään kokemusta höjslev 2-kupigt tiilestä, olen saanut ongelmia toimituksen kanssa, voimakkaita jälkiä heidän tuotannostaan, jotka heidän mukaansa on jossain määrin hyväksyttävä.
A arne #2 Jäsen · 109 viestiä 24 elo 2005 klo 12:19 arne Jäsen 109 viestiä 24 elo 2005 klo 12:19 #2 Vaihdoinkin höjslev 2-kupigt viime vuonna, eikä minulla ole merkkejä tuotannosta. Mielestäni niiden laatu oli tasainen.
Vaihdoinkin höjslev 2-kupigt viime vuonna, eikä minulla ole merkkejä tuotannosta. Mielestäni niiden laatu oli tasainen.