Jos asutte Roslagenissa ja olette missanneet sen, niin Byggmax on nyt avattu Norrtäljeen. - Olin itse siellä tänään ja ostin vähän 95 mm paneelia ja söin makkaraa...
HUOM tämä ei ole mainos vaan vain vinkki kaikille Roslagenin ja Norrtäljen asukkaille. :)

Jo valmis :O

Sehän oli kumma juttu..
Jo olikin aika..
Sehän oli ihan mahtavaa!

/G

Jepp, Nyt on lähempänä rakennuskauppaa ja enemmän aikaa naulata.

Joo, mutta on todella kullanarvoista, kun on niin lähellä. Kun he ovat lähellä, ei tarvitse olla omaa traileria :) Joskus teen niin, että tapan kaksi kärpästä yhdellä iskulla ja lainaan trailerin tunnin ylimääräistä aikaa siihen, mitä oikeasti tarvitaan, jotta voi siirtää jotain suurta. Mutta teen sen vain arkisin ennen palkkapäivää, jotta se ei vaikuta. Täällä Falunissa trailerit ovat kuitenkin lähes aina vapaita...

Appiukko asuu Norrtäljessä ja siitä ei ole viikkoakaan aikaa kun olin siellä.. ja silloin ajattelin, että heillä oli vielä matkaa jäljellä, mutta voi kuinka väärässä olinkaan. Meillä on todella kova hinku muuttaa Norrtäljeen, joten nyt asia on selvä :D

/C

Miksi haluaa muuttaa Norrtäljeen?

Tee se. Se on todella mukava kaupunki. Nyt en asu itse Norrtäljessä, vaan maaseudulla paikassa nimeltä Rånäs, mutta se sijaitsee "naapurissa".

kamilenski sanoi:
Miksi haluaa muuttaa Norrtäljeen?
Se on todella mukava kaupunki lähellä saaristoa.

Harmi, että he eivät avanneet Rimboon silloin :P

Norrtälje on kyllä todella viihtyisä. Sitten on paljon kyliä ympärillä, kuten Lohärad, Svanberga ja muita. Kihlattu on sieltä.

Mitä muuta avautui Byggmaxin ympärille? Se oli aika paljon, vai mitä?

/C

Kyllä siitä tulee jonkin verran.
Kauppa, jossa on muun muassa puuhelloja.
Mutta Biltema tulee ja Claes Ohlsson myös, mutta toisessa päässä kaupunkia.
Huomaan, että tunnet Roslagenin. :)

kamilenski sanoi:
Miksi haluaisi muuttaa Norrtäljeen?
Niillä onko ne byggmax?

MathiasS sanoi:
Onko niillä byggmax?
Haha

d^_^bd^_^bd^_^b

Joo, sitä tuli matkustettua paljon Norrtäljeen suhteen alkuaikoina... joka viikonloppu ja loma kahden vuoden ajan :blushing: Onko se biltema ja se, mitä rakennetaan flygfyrenin viereen? (urheiluhallin viereen)

Silti mukavaa, että Byggmax avaa liikkeen eikä esimerkiksi Hedins... nyt ei tarvita kilpailua samalla tavalla.

/C

joo luulen, että niiden pitäisi olla siellä yhdessä med classe muun muassa.

Viimeksi muokattu:
No niin.. nyt se on tehty. Aika alkaa etsiä asuntoa.. taas!

/G

Lisäksi sinulla on Dogger Norrtäljesä (luulen?), Ruotsin aliarvostetuin kalastusliike :)

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.