H
Onko kukaan muu kokenut samaa ongelmaa huntonin puukuitulevyn kanssa kuin minä? Muistaakseni regelt och isolering oli tiivistä, kun olin valmis. Nyt se näyttää kuvassa.

• Huntonin puukuitulevy, jonka välit ovat vaihtelevia, näyttää löystyneeltä eristeeltä hirsirungossa.
Painovoiman laki ottaa veronsa

H hhenning sanoi:
Onko kukaan kokenut samaa ongelmaa kuin minä huntonin puukuitulevyllä? Mitä muistan, niin reglarin ja eristeen välillä oli tiivis, kun olin valmis. Nyt se näyttää samalta kuin kuvassa.
Hei, minulla on sama ongelma 45 mm Huntonin kanssa, aion vaihtaa ne! /Peter

Mitä sanoo Hunton tästä?
Mikä oli levyjen kosteuspitoisuus, kun ne asennettiin?

Jos kaikki oli kirjansa mukaista, niin tämä on puoli katastrofia, jos ne ovat ehtineet tulla rakenteisiin.

5 591110 Peter sanoi:
Hei, minulla on sama ongelma 45 mm Huntonin kanssa, aion vaihtaa ne! /Peter
Etkö voisi vain laittaa lisää eristystä rakoihin sen sijaan että vaihdat kaiken?

Olisi mielenkiintoista nähdä vastaus Huntonilta, en ole lukenut asennusohjeita mutta koska kyseessä on puu, pitäisi se ehkä käsitellä puuna ja antaa aikaa sopeutua uuteen ympäristöön ennen asennusta?

• Tykkään
namnbyte
  • Laddar…
Olen käyttänyt Huntonia vain parissa lattiassa, ja ne olivat avoinna jonkin aikaa ilman, että kutistumisia olisi havaittu, mutta silloin kaikki varastoitiin sisätiloissa ja oli kunnolla kuivaa ennen asennusta.

En ole huomannut, että hunton olisi kutistunut täällä kotona.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.