Eristän lattian alapohjan selluloosakuidulla. Olen asentanut höyrynsulkukalvon ennen lattialastulevyjen asentamista, minkä jälkeen aion tehdä tasoitteen lattialämmitykselle ja laatoittaa/kivetä. Tämä tarkoittaa, että en voi liimata lastulevyä koolauksiin. Pitäisikö minun mieluummin jättää höyrynsulkukalvo pois?
Toimiiko lattiaruuvi vai "täytyykö" sen olla lastulevyruuvi?