Eristän lattian alapohjan selluloosakuidulla. Olen asentanut höyrynsulkukalvon ennen lattialastulevyjen asentamista, minkä jälkeen aion tehdä tasoitteen lattialämmitykselle ja laatoittaa/kivetä. Tämä tarkoittaa, että en voi liimata lastulevyä koolauksiin. Pitäisikö minun mieluummin jättää höyrynsulkukalvo pois?

Toimiiko lattiaruuvi vai "täytyykö" sen olla lastulevyruuvi?
 
lärjungen
F Färdigrenoverad sanoi:
Eristän lattian palkiston selluloosakuidulla. Laitan höyryjarrun ennen kuin asennan lattialastulevyn, jonka jälkeen teen valu lattiakäyttöä varten ja laitan klinkkeriä/kiveä päälle. Se tarkoittaa, että en voi liimata lastulevyä runkoon. Pitäisikö minun mieluummin jättää höyryjarru pois?

Toimiiko lattiaruuvi vai "täytyykö" sen olla lastulevyruuvi?
Olen saman ongelman edessä. Kuinka teit?
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.