Hei!

Toivon vähän apua joltain minua tietävämmältä. Meillä on vanha perinteinen pizzakäytävä (milloin se muuten tulee taas muotiin?) talossamme. Suunnittelemme olohuoneen remonttia ja haluamme laittaa parioven käytävän tilalle.

Ovi on aika korkea ja suurin kysymys on, onko pizzakäytävän yläpuolella kantava palkki, jota en tällä hetkellä näe. Se voisi sotkea tilannetta, koska korkeus ei ehkä riitä.

Onko mitään tapaa arvioida, miltä sen pitäisi näyttää purematta mitään. Tällä hetkellä huonekorkeus on 2,55 ja ovi tulee olemaan noin 2,33 korkea karmilla.

Piirustuksista ei näy mitään. En tiedä, onko kattorakenteella merkitystä. On kaksikerroksinen talo, jossa on mielestäni ristikkotuolit. Lisään muutamia kuvia, jotka ehkä voivat auttaa jotenkin.

Kiitollinen vastauksesta
! Käytävä, jossa on kaareva pizzaholvi, parkettilattia, vaatekaappi ja päätyhuone, jossa ruokapöytä ja tuolit.

Käsinkirjoitettu rakennuksen seinärakennekaavio, jossa merkinnät ulkoseinille, eristeille ja kantaville osille. Lisäksi k-arvot ja materiaalit.
Rakennuspiirustus, jossa käsinkirjoitettuja tietoja kattokulmasta, materiaalista ja mitoituksesta. Mukana on detaljeja katemateriaalista ja lämpöeristyksestä.
Vintillä oleva kattorakenne, puupalkit ja eristevillaa. Edessä näkyy metallinen kotelo ja päällä musta työkalukahva.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.