Toivon vähän apua joltain minua tietävämmältä. Meillä on vanha perinteinen pizzakäytävä (milloin se muuten tulee taas muotiin?) talossamme. Suunnittelemme olohuoneen remonttia ja haluamme laittaa parioven käytävän tilalle.
Ovi on aika korkea ja suurin kysymys on, onko pizzakäytävän yläpuolella kantava palkki, jota en tällä hetkellä näe. Se voisi sotkea tilannetta, koska korkeus ei ehkä riitä.
Onko mitään tapaa arvioida, miltä sen pitäisi näyttää purematta mitään. Tällä hetkellä huonekorkeus on 2,55 ja ovi tulee olemaan noin 2,33 korkea karmilla.
Piirustuksista ei näy mitään. En tiedä, onko kattorakenteella merkitystä. On kaksikerroksinen talo, jossa on mielestäni ristikkotuolit. Lisään muutamia kuvia, jotka ehkä voivat auttaa jotenkin.