Minulla on muutamia kysymyksiä ja otan kiitollisena vastaan mielipiteitä ja kommentteja projektistani, voinko parantaa jotain tai jos olen unohtanut jotain.

Projekti on rakentaa ruokintakehä (katso kuva) kuumasinkityistä teräsputkista, joiden materiaalipaksuus on 3,65 mm ja ympärysmitta 76,1 mm.

Menettelytapa:
  1. katkaise putket sopivaan pituuteen
  2. poraa muutamia tyhjennysreikiä putkeen, josta tulee pyöreä rengas
  3. taivuta putket hydraulisella putkentaivuttajalla
  4. putkien päissä, joissa putket hitsataan, hiomapillillä poista kuumasinkitys
  5. hitsaa putket kiinni MIG-hitsaamalla
  6. jälkikäsittele/maalaa hitsit ja tyhjennysreiät
Kysymykset:
  • Minulla on käytössäni kolmivaiheinen ESAB Origo Mig C170 (170 ampeeria) ja kollegallani on kolmivaiheinen ESAB Origo Mig C200 (200 ampeeria). Kumpaa näistä minun tulisi käyttää?
  • Mitä hitsauslankaa minun tulisi käyttää ja mitä paksuutta?
  • Kuinka minun tulisi jälkikäsitellä hitsit, jotta ne kestävät ruostetta?
Kiitos!

• Pyöreä foderhage laitumella, tehty galvanoiduista teräsputkista, ympäröity heinillä ja kasveilla, taustalla metsää.
H
Hei.
Muista, jos hitsaat galvanoitua, että pidä huolta hyvästä ilmanvaihdosta, jotta et saa sinkkimyrkytystä (lievittää maidolla ja piimällä, jos sen saa).

Muuten molemmat hitsit toimivat ilman ongelmia.
Käytä 0,8 mm lankaa.
Ja käytä kylmägalvausta suojaamaan.

Henkilökohtaisesti, jos saan sanoa, rehuhäkki ei ole kallis, joten ostaisin mieluummin kuin puljata.
Löytyy myös Blocketista.

https://www.kellfri.se/foderhack-med-tackta-bogstod-12-platser

Yhdeltä, joka on hitsannut galvanoitua ja voi huonosti sen jälkeen monta kertaa.

Viimeksi muokattu:
MIG ja galvanoitu eivät sovi yhteen kovin hyvin, sinun täytyy poistaa kaikki galvaus, jos haluat onnistua.
Sen sijaan, jos käytätte puikkohitsausta (MMA), teidän ei tarvitse hioa niin tarkasti tai ollenkaan.
Sinkin savu ei ole terveellistä, mutta kaarihitsaus onnistuu ulkona.

Käsittely, kyllä, kaarihitsauksessa säilytät niin paljon galvausta kuin mahdollista, loput voit maalata päälle, mutta ruostumaan se tulee.

Protte

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.