8 374 lukukertaa ·
4 vastausta
8k lukukertaa
4 vastausta
hioa tiiliä saadaksesi siitä ohuemman?
Olen asentamassa uusia "åsar" (vanhat åsar ovat liian harvassa, joten asennan uudet (45x90mm) 90 astetta vanhojen päälle) yhteen huoneen talossa ja nyt on ilmennyt ongelma.
Jotta saan yhden åsen samalla tasolle kuin muut, minun on vähennettävä yhden tiilen korkeutta, joka on muurattuna savupiippuun.
Voiko näitä tiiliä hioa jollakin tai mitä vaaditaan, jotta se onnistuisi?
Åsen ohentaminen sahaamalla ei luultavasti ole hyvä, koska silloin se ei ehkä kestä kovin hyvin.
Joten voiko tiiltä hioa ja mitä hiomamateriaalia siihen tarvitaan vai mikäli tarvitaan jotain muuta, mitä silloin vaaditaan?
Jotta saan yhden åsen samalla tasolle kuin muut, minun on vähennettävä yhden tiilen korkeutta, joka on muurattuna savupiippuun.
Voiko näitä tiiliä hioa jollakin tai mitä vaaditaan, jotta se onnistuisi?
Åsen ohentaminen sahaamalla ei luultavasti ole hyvä, koska silloin se ei ehkä kestä kovin hyvin.
Joten voiko tiiltä hioa ja mitä hiomamateriaalia siihen tarvitaan vai mikäli tarvitaan jotain muuta, mitä silloin vaaditaan?
hei !vinkelslip med kormant, tai tavallinen huggmejsel
ei ole riskiä, että koko stenen halkeaisi, vai mitä? sillä jos niin käy, minun täytyy tehdä paljon enemmän työtä kiinnittäessäni det i piipunseinään :/
hei taas. vaikea vastata, kun ei näe kokonaisuutta. koromant-terä yleensä toimii, mutta savuttaa paljon.
Klikkaa tästä vastataksesi