5 865 lukukertaa ·
5 vastausta
6k lukukertaa
5 vastausta
Hinta Leca-palloille?
Onko kenelläkään arvioitua hintatietoa Leca-kivistä "suurpakettina", eli kun niitä puhalletaan?
Meidän täytyy täyttää sutteriotalon takana, kun se on valmis, ja on hieman ahdasta saada kaivinkone sisään, joten Leca-kivet voisivat olla vaihtoehto, jos niiden hinta on kohtuullinen.
Onko muuten jotain, mikä puhuisi sitä vastaan, että täyttäisi talon ympärille Leca-kivillä?
Meidän täytyy täyttää sutteriotalon takana, kun se on valmis, ja on hieman ahdasta saada kaivinkone sisään, joten Leca-kivet voisivat olla vaihtoehto, jos niiden hinta on kohtuullinen.
Onko muuten jotain, mikä puhuisi sitä vastaan, että täyttäisi talon ympärille Leca-kivillä?
Minulla on sama ongelma, mutta minulla on myös vuori. Ajan 1800-luvun mallia ja ajan kärryllä, 60 kpl tänään á 110 litraa, mutta vahvaksi tulee.
Eikö Bobcatia voi saada paikalle, ne pystyvät yleensä menemään vähän sinne ja tänne.
Aiotko täyttää talon rungon viereen vai vain tontille?
Eikö Bobcatia voi saada paikalle, ne pystyvät yleensä menemään vähän sinne ja tänne.
Aiotko täyttää talon rungon viereen vai vain tontille?
Erittäin hyvä idea.
Koska leca on erinomainen salaojanäkökulmasta.
Käytämme usein leca-materiaalia täyttäessämme uudelleen valettujen seinien viereen työpaikalla. On myös hyvä valaa päälle, jos laittaa maanpeitekankaan lecan ja raudoituksen väliin..
Kysymykseen, googlasin hieman ja löysin muun muassa tämän sivun: http://www.alltimark.se/Category.aspx?mode=1&hid=17&id=34
Koska leca on erinomainen salaojanäkökulmasta.
Käytämme usein leca-materiaalia täyttäessämme uudelleen valettujen seinien viereen työpaikalla. On myös hyvä valaa päälle, jos laittaa maanpeitekankaan lecan ja raudoituksen väliin..
Kysymykseen, googlasin hieman ja löysin muun muassa tämän sivun: http://www.alltimark.se/Category.aspx?mode=1&hid=17&id=34
Oi, se riippuu siitä kuinka paljon on kaivettu seinän vuoksi, ja kuinka paljon täytyy täyttää uudelleen. Minulla itselläni ei ole aavistustakaan siitä, kuinka paljon se yleensä maksaa, minä vain teen töitä ja hoidamme loput toimistossa
Meillä on tapana ostaa suoraan Lecalta, silloin he tulevat konttiautolla ja letkulla. Ja sitten pumppaavat/puhaltavat sen paikan päällä. Mutta se saattaa olla yli sinun tarpeiden? Mutta kokeile soittaa heille ja kysyä, saatat saada paremman hinnan, jos ostaa paljon?
Klikkaa tästä vastataksesi