3 008 lukukertaa ·
3 vastausta
3k lukukertaa
3 vastausta
Hienosilmäinen ruostumaton teräsverkko suojaamaan hyönteisiltä ja lumelta.
Tarvitsen löytää hienosilmäistä ruostumatonta teräsverkkoa, joka estää lumen ja hyönteisten pääsyn peltikaton räystään alapuolelle trp45-profiililla ja 5 asteen kaltevuudella. (Sen pitäisi tukkia itse peltiprofiiliin jäävät aukot) Tarvitsen 0,15 x 40 metriä. Se ei saa missään nimessä olla alumiinia, sillä alumiini reagoi peltikaton kanssa ja aiheuttaa ruostetta. Myöskään muovi ei tule kysymykseen, koska se ei kestä pitkällä aikavälillä. (En halua käyttää tiivistenauhaa, koska se tukahduttaa katon tuuletuksen liikaa)
Kysymykset ovat:
1. Kuinka hienosilmäinen sen täytyy olla estääkseen lumen ja sateen pääsyn?
2. Mistä voin ostaa sen? (Olen nähnyt vaihtoehtoja VidaXL:ssä, mutta minulla on todella huonoja kokemuksia heistä)
Kysymykset ovat:
1. Kuinka hienosilmäinen sen täytyy olla estääkseen lumen ja sateen pääsyn?
2. Mistä voin ostaa sen? (Olen nähnyt vaihtoehtoja VidaXL:ssä, mutta minulla on todella huonoja kokemuksia heistä)
Hei, miten meni? Päädyitkö VidaXL:ään vai johonkin muuhun?kmartinb sanoi:
Löysin tämän nyt, kun etsin vastaavaa päästämään venttiileihin ullakolla ja ilmarakoon kattoremontin yhteydessä. Pitämään hyönteisiä ja lintuja loitolla.
https://www.amazon.se/LRQY-gnagarsä...59646954730&psc=1&language=sv_SE&gad_source=1
Viimeksi muokattu:
Jäsen
· Blekinge
· 11 701 viestiä
Australiassa ja Yhdysvalloissa ja varmasti muuallakin käytetään ruostumattomia verkkoja termiittejä vastaan. Katso termimesh ja termistop. Aiemmasta projektista minulla on rulla (noin 30 cm leveä) käsillä. PM kiinnostuksen herätessä.
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Regla upp kring inbyggnadsbadkar? Plåtregel? Alu? Rostfritt?
Badrum -
Utmaning med nytt kök med bänkskiva i rostfritt stål (16mm)...
Kök -
Insatsgängor för trä, mässing eller rostfritt
Möbelsnickeri -
Stänkskydd (rostfritt + glas?)
Kök -
Söker finmaskigt stålnät liknande bilden.
Metall - stålkonstruktioner, svets och smide