2 698 lukukertaa ·
6 vastausta
3k lukukertaa
6 vastausta
Hieman murrettu valkoinen "silikoni", joka ei kellastu?
Minulla on seinämatto kylpyhuoneessa, joka ei ole kriittivalkoinen.
Mietin, mitä voisin käyttää saumojen tiivistämiseen.
Kriittivalkoinen silikoni voisi toimia, mutta ongelma on, että ne kellastuvat.
Muistan, että on olemassa uusia puoliksi silikonimalleja, jotka voi maalata päälle, mutta miten ne kestävät kellastumista tai erityisesti vettä suihkussa ja sellaisessa? Uskaltaako niihin todella luottaa?
Mietin, mitä voisin käyttää saumojen tiivistämiseen.
Kriittivalkoinen silikoni voisi toimia, mutta ongelma on, että ne kellastuvat.
Muistan, että on olemassa uusia puoliksi silikonimalleja, jotka voi maalata päälle, mutta miten ne kestävät kellastumista tai erityisesti vettä suihkussa ja sellaisessa? Uskaltaako niihin todella luottaa?
Grundstött
· Halland
· 28 345 viestiä
Ota väritön silikoni. Se on huomaamaton eikä kellastu.
Pyydän anteeksi, että en kirjoittanut tarpeeksi, tarvitsen jonkin kylpyhuoneeseen hyväksytyn tiivistemassan tiilien, posliinin, maton ja muiden väliin. Mutta sen pitäisi sopia yhteen seinämattom värin kanssa.
Läpinäkyvä silikoni tummuu joidenkin vuosien jälkeen, ainakin niiden wc:iden ympärillä, joita olen nähnyt.
Nyt on näitä, joiden sanotaan olevan värjäytymättömiä, mutta en muista mitä hybridisilikonia kutsutaan.
Läpinäkyvä silikoni tummuu joidenkin vuosien jälkeen, ainakin niiden wc:iden ympärillä, joita olen nähnyt.
Nyt on näitä, joiden sanotaan olevan värjäytymättömiä, mutta en muista mitä hybridisilikonia kutsutaan.
Viimeksi muokattu:
Klikkaa tästä vastataksesi