Hei

Olen parhaillaan remontoimassa ja yksi uusista seinistä puuttuu helmipaneelia tai vastaavaa. Olisi mukavaa löytää samanlaista kuin minulla on nyt, mutta en ole onnistunut. Voiko joku auttaa minua kertomaan, mikä tämän paneelin nimi on ja mistä sitä voisi ostaa? Aion maalata vanhat uudelleen, joten onko se käsitelty vai ei, sillä ei ole suurta merkitystä.

zpA6t1IWF83Up-ZmE1NEaAPKbCjqzVNK2jmToETsmBOdh2esBZK4Hct72UmqXJzBdmN1SNsL9AjjQ_wW_kdoU9a5XuUtnhv9sU_AJXJ_DXS1GdMizl-bgxAxXv58PSn_XPouvDQmj2uaLdAcAXETwct9uRawHDMmMXa7enuvdPcjs7cU_Mwdq7gQo3VzQjecznWIEI_FgO6YgKYX3fQ_o7QmKggESqpiMSWQri-36_Uy7rgRDoue3kEfMZI1wQXXltUiAF1MVkUPlF6u6qwFRVYHTSbeGzVYKgq6uHKKAORRiKuGJeUt3xHtsdA-bVo7FKq3pihcXUbXDWirA8xjE51lii9j4lYPPxrvos1Yv6PODLBjq80K4NQtLEClsf4hhuoYI2xtrb78G0eIPE5xJmbG_jsT7A2aHOAtY5Rfg8nrhACKQrfrFb6nIB-Ju8CLCz36XrMrdwX-AJd-AQvMx-RFeHh0_dgh2IsIgXSh1qt6wpwKD9tWMkUTUmr5HqmIXiofBbLaRUMp5vYkcGWP8nTPpgyopHcFZlBRt2raPal-iVFrbfC01RwEZQQlqdH67j2ec-z50NIavnAoih1JIlXeD9tL8aBpM06bI_u6y4YCgrBPqVKAYoHrYAvN_-9OlzyssybJxjq9dR4jNjrFDZzKIcWh-4n4FPKRfoPsM1en93UXfAi-BWVuqtxSfnyIliYftVnTk5FdNZQq75S-_YMT7TE7U0k8VwscSyOt6xUjIX91BGaNmSszW3R5Kld_q8l_yJ9gK6F972cCNyg72ql949kRJs_6NiIZq1i0BrDkOVgZUc_seR4CO53nGtBg0Cx4WicLOU0qzmAj1c0tzDJAeSOQTpc4rp6XB9G45-QIqDnu-rCgIu_-AWCnYwXz6tIsS64E07-bd6-JM-nATX_vIb7cPRz4gUfizSztUw_h7kd-BWB9ihBDdzc12ykDySYE3tEZXVHdrsCFpNRBfEaOMAXdFFpfm1kLFlumknLj7j-1z8ECemjj1g=w724-h965-no

Onko sulka todella 4 cm? Ei ole naulattu mihinkään lankkuun taakse?

Se ei ole helmipaneeli. Vaikka en tiedä mitä se on nimeltään. Höyläys ei ole 4 cm, se ei näy.

Morapaneeli?

• Tykkään
Daniel 109
  • Laddar…
Morapaneeli on varmasti täysin oikein tunnistettu.

D Daniel 109 sanoi:
Morapanel är nog helt korrekt identifierat.
Mora panel näyttää melkein oikealta, mutta minulla on vain tuo aaltoileva reuna yhdellä puolella, ei molemmilla,

91310HSS.jpg

Kyllä, se on. Tuo näyttää vain, mitä teräs tekee, joten kuva ei näytä valmista panelilevyä.

Ok, ymmärrän, vaikuttaa olevan vaikeaa löytää ainakaan... :(

Ostin muutamia täydentäviä lautoja Idalatrappanilta syksyllä, myyjä sanoi, että he ovat yksi harvoista, jotka vielä valmistavat sellaisia. Heillä oli asiakkaita koko Etelä-Ruotsista.

Tehdas sijaitsee Väröbackan laitamilla, pohjoiseen Varbergista.

https://idalatrappan.com/paneler/paneler-priser-32499142 (vieritä alas vähän perinnepaneelien kohdalle). Pieniä määriä (kuten minun 50m) voi ostaa drop-in-periaatteella, jolloin he keräävät ne odottaessasi, isommat määrät kannattaa tilata etukäteen.

zarkov zarkov sanoi:
Ostin joitakin täydentäviä lautoja Idalatrappanilta syksyllä, myyjä sanoi, että he olivat yksi harvoista, jotka edelleen valmistavat sellaisia. Heillä oli asiakkaita koko Etelä-Ruotsista.

Tehdas sijaitsee Väröbackan laidalla, pohjoiseen Varbergista.

[linkki] (rullaa alas hieman allmogepaneliin). Pieniä määriä (kuten minun 50m) voi ostaa drop-in -periaatteella, joten he keräävät ne sillä aikaa kun odotat, suurempia määriä kannattaa tilata etukäteen.
Kiitos, mutta nämä ovat 120 mm, mutta heiltä saattaa olla enemmän kaupassa kuin mitä heillä on verkossa?

D Daniel 109 sanoi:
Täällä on 120 ja 145 leveys.
[linkki]
Juttelin Janin kanssa Jönssonstralla, hän on aivan ihana henkilö, valitettavasti minun paneeliani ei löytynyt sieltä, se oli hyvin epätavallinen, hän kirjoitti. Mutta "mora-profiili" oli aivan oikein. Kiitos avusta kaikille, minun täytyy miettiä miten tekisimme täällä kotona...

En tiedä, missä asut, mutta Lindroths trä Garsås (Mora) voi varmasti auttaa sinua. Jos heillä ei ole sitä, höyläävät he sen, mitä haluat.

J Joak sanoi:
En tiedä missä asut, mutta Lindroths trä Garsås (Mora) voi varmasti auttaa sinua. Jos heillä ei ole, he höyläävät mitä haluat.
Kiitos, lähetän sähköpostia ja katson, asun Göteborgissa, joten ei kovin helppoa, mutta voin ainakin kysyä.

• Tykkään
Joak
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.