Hei!

Onko teillä mitään tietoa mistä ja miten näitä mexitegel voisi löytää? Olen seurannut Blocketia 2 vuoden ajan ja saanut vähän! Tarvitsen noin 200 kiveä viimeistelläksemme laajennuksemme!

Kiitollinen kaikesta tiedosta, jota voidaan antaa:)

Ystävällisin terveisin, Rasmus

• Tiiliseinä, jossa on tummia ja vaaleita mexitekelejä varjossa ja auringonvalossa.
  • Harmaa mexitegel lojuu betonilaatalla auringonpaisteessa. Kappaleessa näkyy valkoisia pisteitä ja se on tarkoitettu rakennusprojektiin.
Tarkista yxhultilta, tietävätkö he jotain?

• Tykkään
Razzx
  • Laddar…
A Alriksson sanoi:
Kysy yxhultilta, tietävätkö he jotain?
Olen ollut yhteydessä yxhultiin ja muistaakseni sain vastauksen, että he ovat myyneet koneet ulkomaille!

Se on varmaan totta, luulen että he valmistavat vain valkoista nykyään.

• Tykkään
Razzx
  • Laddar…
Kyllä, juuri näin se on! Vain valkoisia valmistetaan, mutta en halua vaihtaa koko julkisivua tai maalata sitä!
Ei muita ajatuksia siitä, mistä voisi löytää tämän tiilen?

Harmaata kutsuttiin luultavasti "fjällgrå". Olen kuullut huhuja, että valmistusta tapahtuu myös Tanskassa, ehkä voit etsiä onnea sieltä?

@mexitegel tiedätkö jonkin hyvän ilmoitussivuston tämän kaltaiselle Tanskassa? Olen yrittänyt googlata hieman, mutta tanska on toivotonta!

Lastasin joskus Kumlassa Yxhultissa, ja silloin ne olivat vain valkoisia, mutta eihän sen pitäisi olla mahdotonta lisätä vähän pigmenttiä.

Vaikka koneet ovat ulkomailla, heidän pitää kuitenkin hankkia kivet jostain paikasta. Voi kylläkin tulla kalliiksi, mutta oletan, että jos puuttuu 200 kiveä, se ei ehkä haittaa, vaikka ne olisivatkin kalliita.

Tanskalaisten pitäisi tehdä näin.

Kivi maasta vähän pohjoiseen Kolumbiasta, väri ei musta mutta ei valkoinenkaan, vaan lähinnä valkoinen tyyliin.

• Tykkään
Razzx
  • Laddar…
Mielestäni olen lukenut jostain, että Tanskassa on erilaisia standardimittoja tiilelleen!
Etsimäni kiven mitat ovat
LxBxH = 250x100x65mm
Tämä tarkoittaa minulle, että sen pitäisi olla ruotsalaisvalmisteinen!
Aion kysyä yxhult:ilta huomenna, voivatko he auttaa jossakin:)

R Razzx sanoi:
Olen kuullut jostain, että Tanska käyttää erilaisia standardimitoja tiilissään!
Etsimäni kiven mitat ovat
LxBxH = 250x100x65mm
Mielestäni tämä viittaa siihen, että se on ruotsalaisvalmisteinen!
Aion ottaa yhteyttä yxhultiin huomenna ja kysyä, voivatko he auttaa jotenkin:)
Hei.

Vanha ketju, mutta onnistuitko löytämään tämän kiven jostain? Olen samassa tilanteessa ja tarvitsen mahdollisesti pienen määrän juuri tätä vaihtoehtoa.

/Henrik

H HenrikLindbom sanoi:
Hej.

Vanha säie, mutta löysitkö tämän kiven jostain? Olen samassa tilanteessa ja tarvitsen mahdollisesti pienen määrän juuri tätä mallia.

/Henrik
Löysin Skånesta jonkun, joka oli purkanut seinän ja koska kivet eivät riittäneet heidän laajennukseensa, ostamani 1000 kiveä auttoivat minua hieman eteenpäin muttei kokonaan! Meidän piti käyttää kulmatiiliä ja siistiä ne talon takaosassa (ylin 9 rivi), toki saumat karkasivat hieman, mutta mitäpä siitä, ja meillä on lisäksi 4 ikkunaa! Kävin ympäri Skånea rakennuskierrätyskeskuksissa ja purkufirmoissa, mutta ei tärpännyt! Ehkä parempi tarjonta lähempänä valmistuspaikkaa!? Minulla on joitakin kulmakiviä jäljellä, jotka ovat 3. lajitelmaa ja jotka valitsin pois, mutta luultavasti et halua niitä! Ystävällisin terveisin, Rasmus

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.