3 824 lukukertaa ·
10 vastausta
4k lukukertaa
10 vastausta
Harmaa mexi-tiili laajennukseen talolle, rakennettu 1990!
Lastasin joskus Kumlassa Yxhultissa, ja silloin ne olivat vain valkoisia, mutta eihän sen pitäisi olla mahdotonta lisätä vähän pigmenttiä.
Vaikka koneet ovat ulkomailla, heidän pitää kuitenkin hankkia kivet jostain paikasta. Voi kylläkin tulla kalliiksi, mutta oletan, että jos puuttuu 200 kiveä, se ei ehkä haittaa, vaikka ne olisivatkin kalliita.
Tanskalaisten pitäisi tehdä näin.
Kivi maasta vähän pohjoiseen Kolumbiasta, väri ei musta mutta ei valkoinenkaan, vaan lähinnä valkoinen tyyliin.
Vaikka koneet ovat ulkomailla, heidän pitää kuitenkin hankkia kivet jostain paikasta. Voi kylläkin tulla kalliiksi, mutta oletan, että jos puuttuu 200 kiveä, se ei ehkä haittaa, vaikka ne olisivatkin kalliita.
Tanskalaisten pitäisi tehdä näin.
Kivi maasta vähän pohjoiseen Kolumbiasta, väri ei musta mutta ei valkoinenkaan, vaan lähinnä valkoinen tyyliin.
Mielestäni olen lukenut jostain, että Tanskassa on erilaisia standardimittoja tiilelleen!
Etsimäni kiven mitat ovat
LxBxH = 250x100x65mm
Tämä tarkoittaa minulle, että sen pitäisi olla ruotsalaisvalmisteinen!
Aion kysyä yxhult:ilta huomenna, voivatko he auttaa jossakin
Etsimäni kiven mitat ovat
LxBxH = 250x100x65mm
Tämä tarkoittaa minulle, että sen pitäisi olla ruotsalaisvalmisteinen!
Aion kysyä yxhult:ilta huomenna, voivatko he auttaa jossakin
Hei.R Razzx sanoi:
Vanha ketju, mutta onnistuitko löytämään tämän kiven jostain? Olen samassa tilanteessa ja tarvitsen mahdollisesti pienen määrän juuri tätä vaihtoehtoa.
/Henrik
Löysin Skånesta jonkun, joka oli purkanut seinän ja koska kivet eivät riittäneet heidän laajennukseensa, ostamani 1000 kiveä auttoivat minua hieman eteenpäin muttei kokonaan! Meidän piti käyttää kulmatiiliä ja siistiä ne talon takaosassa (ylin 9 rivi), toki saumat karkasivat hieman, mutta mitäpä siitä, ja meillä on lisäksi 4 ikkunaa! Kävin ympäri Skånea rakennuskierrätyskeskuksissa ja purkufirmoissa, mutta ei tärpännyt! Ehkä parempi tarjonta lähempänä valmistuspaikkaa!? Minulla on joitakin kulmakiviä jäljellä, jotka ovat 3. lajitelmaa ja jotka valitsin pois, mutta luultavasti et halua niitä! Ystävällisin terveisin, RasmusH HenrikLindbom sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi