2 098 lukukertaa ·
4 vastausta
2k lukukertaa
4 vastausta
Hanki rakennustarvikkeet kotiinkuljetuksella.
Remontoija
· Västra Götaland
· 1 117 viestiä
Minulla on matkaa rakennustavarataloihin ja rautakauppoihin, ja ajattelin, että olisi kätevää tilata kotiin nosturiauto materiaalien kera nyt talvella, varsinkin kun minulla oli paljon tarvittavaa. Sain koolauksia, eristettä, kipsilevyjä jne. Eristys oli OK, mutta koolauksista 20-25% oli jo mennyt vinoon. Ne olivat muuttuneet banaaneiksi tai kiertyneet kuin turning torso. Noin 40 kipsilevystä 10 näytti tältä:
Onko näin, kun tilaa rakennusmateriaaleja kotiin, että on taloudellisinta lastata levy levyltä itse rakennustavarataloissa? Vai onko minulla ollut huonoa tuuria/valinnut rautakaupan, joka vain heittää roskia?
Nyt en melkein uskalla tilata seuraavaa erää rakennusmateriaalia kotiin vai pitääkö minun todella käyttää useita päiviä autolla ja perävaunulla varmistaakseni pienemmän virhemarginaalin...

Onko näin, kun tilaa rakennusmateriaaleja kotiin, että on taloudellisinta lastata levy levyltä itse rakennustavarataloissa? Vai onko minulla ollut huonoa tuuria/valinnut rautakaupan, joka vain heittää roskia?
Nyt en melkein uskalla tilata seuraavaa erää rakennusmateriaalia kotiin vai pitääkö minun todella käyttää useita päiviä autolla ja perävaunulla varmistaakseni pienemmän virhemarginaalin...

Se on vain soitettava ja kerrottava heille, että tulevat hakemaan väärän tuotteen... sellaista ei pidä hyväksyä. Voit kuitenkin aloittaa ystävällisesti... ja korostaa, että aiot tilata lisää asioita tulevaisuudessa ja valitset jonkun toisen, jos he eivät ole varovaisempia käsittelyssä.
Olen tilannut melko paljon 3–4 eri paikasta... kaikkea Byggmax:ista paikalliseen kauppiaaseen... ja jokainen toimitus on ollut siististi pakattu, peitetty muovilla jne. riippumatta siitä, mistä olen ostanut tavarat. eikä mitään "roskaa"...
Olen tilannut melko paljon 3–4 eri paikasta... kaikkea Byggmax:ista paikalliseen kauppiaaseen... ja jokainen toimitus on ollut siististi pakattu, peitetty muovilla jne. riippumatta siitä, mistä olen ostanut tavarat. eikä mitään "roskaa"...
Olen itse tilannut Byggmaxilta kaksi tai kolme kertaa ja kaikki on ollut hienosti muovitettu joka kerta.
Ei virheitä kipsi- ja lastulevyissä, eikä myöskään ovissa tai muissa tavaroissa.
Myös eristys säilyi virheettömänä.
Sen sijaan en koskaan aio tilata säädettäviä ilmarakoja enää sillä tavalla, koska tuntui siltä, että he laittoivat mukaan sellaisia, jotka ihmiset olivat jo laittaneet sivuun.
Ei virheitä kipsi- ja lastulevyissä, eikä myöskään ovissa tai muissa tavaroissa.
Myös eristys säilyi virheettömänä.
Sen sijaan en koskaan aio tilata säädettäviä ilmarakoja enää sillä tavalla, koska tuntui siltä, että he laittoivat mukaan sellaisia, jotka ihmiset olivat jo laittaneet sivuun.
Remontoija
· Västra Götaland
· 1 117 viestiä
Mmkay, kiitos vastauksistanne! Vaikuttaa ehdottomasti siltä, että minulla oli huonoa onnea tai jouduin kohtaamaan jonkun lastaren, jolla oli huono päivä.
Klikkaa tästä vastataksesi