339 671 lukukertaa ·
410 vastausta
340k lukukertaa
410 vastausta
Ostaa rakennusmateriaaleja ulkomailta
Kaikki te, jotka olette käyneet Puolassa ja tehneet ostoksia, mitä maksaa ostaa pihakiviä sieltä. Olen selvittänyt kuljetushinnat, mutta haluaisin tietää, mistä voin ostaa pihakiviä ja mitä ne maksavat, ja sitten haluaisin tietää, kuinka luotettavaa on tilata kiviä Puolasta. Voiko luottaa siihen, että he lähettävät haluamasi tuotteen.
Onko teillä mitään kontaktia, jota voisi käyttää pihakivien ostamiseen?
Onko teillä mitään kontaktia, jota voisi käyttää pihakivien ostamiseen?
Olen ostanut 3 kpl 24t kuorma-autoja ytongia, tiiltä, autotallin ovia jne., kaksi viimeistä lähetystä teki Ytrans AB puolestani ja kaikki meni täydellisesti, hmm joo, paitsi yksi väärinkäännös, mutta menin ja opastin kääntäjää oikealle tielle...singelhit sanoi:Kaikki te, jotka olette olleet Puolassa ja ostaneet sieltä, mitä maksaa ostaa kivetyksiä sieltä. Olen selvittänyt kuljetushinnat, mutta ihmettelen, mistä voisin ostaa kivetyksiä ja mitä se maksaa, sitten ihmettelen, kuinka luotettavaa on tilata kiveä Puolasta. Voiko luottaa siihen, että he lähettävät sen tuotteen, jonka haluamme.
Onko teillä joku kontakti, jota voi käyttää kivetyksien ostamiseen?
Hei
Mikä hyvä ketju, ilmeisesti en ole ainoa, joka miettii ostoksia Puolassa.
Olen ajatellut ostaa niin paljon kuin mahdollista Puolassa, enkä ole löytänyt tietoa kattotiilistä tai betonitiilistä, myös betonimuotit peruslaatalle kiinnostavat.
Onko jollakulla tietoa näistä tuotteista?
Mikä hyvä ketju, ilmeisesti en ole ainoa, joka miettii ostoksia Puolassa.
Olen ajatellut ostaa niin paljon kuin mahdollista Puolassa, enkä ole löytänyt tietoa kattotiilistä tai betonitiilistä, myös betonimuotit peruslaatalle kiinnostavat.
Onko jollakulla tietoa näistä tuotteista?
BAT har allt du vill ha i denna väg.polanders sanoi:Hej
Vilken bra tråd, tydligen inte bara jag som har funderingar på att handla i Polen.
Jag har tänkt att köpa så mycket som möjligt i polen och har inte hittat någon info om taktegel alt, betongpannor, även betongformar för grundplattan är jag intresserad av.
Är det någon som har info om dessa produkter.
terveisin
David
Kiitos siitä David, harmi että puolaa ei ymmärrä niin hyvin, En kuitenkaan löytänyt kattotiiliä heidän tuotevalikoimastaan.
Ajattelin myös kysyä teiltä, tiedättekö voiko Q-trallit ostaa Puolasta. Se on suhteellisen uusi tuote ja haluan tietää siitä enemmän. Trallvike, joka näyttää todella hyvältä. Maksaa K rauta:ssa noin 400 kr kvm.
Ajattelin myös kysyä teiltä, tiedättekö voiko Q-trallit ostaa Puolasta. Se on suhteellisen uusi tuote ja haluan tietää siitä enemmän. Trallvike, joka näyttää todella hyvältä. Maksaa K rauta:ssa noin 400 kr kvm.
Forexin mukaan 100 SEK = 40 zloty.
Hei!kloka_elin sanoi:
Arviolta; kuinka paljon voi maksaa kuljettaa 50m2 trädtårdstegel Gdyniasta Smålandiin?
/Elin[/quote]
12-13.000 Poltruckilla. Kuitenkin on suuri pula kuorma-autokuljetuksista Puolasta Ruotsiin, joten tarkan toimituspäivän määrittäminen voi olla vaikeaa.
terv.
David
Hei kaikki Puolan fanit
Olen myös kiinnostunut ostamaan markstenia Puolasta. Mutta en löytänyt mitään hintatietoja :-? Mistä löydän hyvän marksten-valikoiman?
Onko teillä mitään tietoa?
tarvitsen 150 m2 alueelle. kuinka paljon kuljetus voisi maksaa Tukholmaan?
Terveisin Atoosa
Olen myös kiinnostunut ostamaan markstenia Puolasta. Mutta en löytänyt mitään hintatietoja :-? Mistä löydän hyvän marksten-valikoiman?
Onko teillä mitään tietoa?
tarvitsen 150 m2 alueelle. kuinka paljon kuljetus voisi maksaa Tukholmaan?
Terveisin Atoosa