Itse asiassa minulla on kaksi kysymystä.

1) Tarvitsemme kolme sisäänrakennettua vaatekaappia vierekkäin eteiseemme. Onko se jotain, mitä voisi ostaa IKEA:sta tai rautakaupasta (olen hakenut löytämättä mitään)? Vai miten se tehdään?

2) Lisäksi aion asentaa uuden lattian eteiseen. Öljytty tammi parketti napsautusmallia. Pitäisikö minun asentaa lattia ennen vaatekaappien laittamista paikoilleen? Vai onko parempi tehdä toisin päin?

Kiitollinen vastauksista!

Hei.

Mitä tarkoitat sisäänrakennetulla garderobilla? Jos se on garderobi, joka sulkeutuu tiiviisti kattoon, niin niitä löytyy esimerkiksi IKEAsta. Täytyy vain löytää sopiva pala laitettavaksi ympärille. Jos se on enemmän sisäänrakennettu kuin niin, siitä tulee vaatehuone tai "dressing room."

Joka tapauksessa olisin laittanut lattian ensin koko alueelle.

Kiitos vastauksesta. Kyllä - tarkoitan vaatekaappia, joka sulkeutuu tiiviisti katon rajaan. Joten tarkoitat, että voin ottaa minkä tahansa vaatekaapin ja laittaa passbitar sen yläpuolelle?

Joo, jos se sopii teille. Olen tehnyt sekä vaatekaappien päälle että yläkaappien päälle keittiössä välttääkseni "pölynkerääjiä" ;-)
Viimeksi käytin IKEA:n PAX-järjestelmää, mutta jouduin lyhentämään niitä hieman, koska ne olivat liian korkeita. Sovituspalat tein ylimääräisestä ovesta tai peitelevystä riippuen siitä, mitä halusin.

Ok. Ehkä tyhmä kysymys: Mutta miten saat kaapit todella kiinnitettyä huoneeseen? Kiinnitätkö ne jollain tavalla lattiaan/kattoon? Ja mihin kiinnität kiilapalat? Kuten sanottu - ehkä tyhmä kysymys - mutta olen aloittelija tässä...

Olen tehnyt vähän eri tavoin. Olen kuitenkin kiinnittänyt kaikki kaapit vaatekomeroihin yhdellä tai toisella tavalla. Useimmiten pienellä kulmaraudalla.
Sovituskappaleet olen useimmiten vain liimannut muutamaan palikkaan, jotka on kiinnitetty kaapin runkoon.

Kaikki yli 140 pitäisi kiinnittää seinään. Ajattele, kuinka helposti kaapit tai lipastot kaatuvat avattujen laatikoiden kanssa. Pieni lapsi litistyy helposti.

Olen ruuvannut vaatekaapin seinään kiinni.

Sovituspaloja olen ruuvannut kiinni vaatekaapin sisältä.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.